praca poza granicami kraju

Data: 2009-07-07 09:15:35
Autor: IMFT
praca poza granicami kraju
Witam, mam problem jak rozliczać swoją pracę?
Jestem zarejestrowany jako ryczałtowiec i świadczę usługi spawalnicze i budowy konstrukcyjne - montaż. Firma z którą współpracę rozpoczynam daje mi kontrakt na wykonywanie moich usług poza granicami kraju. Konkretnie polska jednoosobowa firma wykonuje pracę dla firmy Polskiej poza granicami kraju - czy muszę być Vatowcem? a jak będę to jaką stawkę mam stosować 22% tak jak na pracę w kraju ? czy zwolniona bo praca za granicą?
Powiedzano mi że powinienem rozliczać się za granicą. A co mam wystawiać tej Polskiej firmie?
Może ktoś mi coś doradzi. Pozdrawiam Paweł

Data: 2009-07-07 23:34:50
Autor: Gotfryd Smolik news
praca poza granicami kraju
On Tue, 7 Jul 2009, IMFT wrote:

[...]

  A z hasłem "miejsce świadczenia" już się zapoznałeś?
  To czy świadczeniobiorca i świadczeniodawca mają siedziby w .pl jest
trzeciorzędne - poza przypadkiem, kiedy m-ce świadczenia jest określone
poprzez lokalizację siedziby (ale to głównie dla "praw", typy programy
komputerowe, usług elektronicznych i podobne).

Może ktoś mi coś doradzi.

  Nie doradzi bo nie wolno :>
(nie, to *nie jest* żart).

pzdr, Gotfryd