praca w górach

Data: 2017-03-19 10:11:00
Autor: borsuk
praca w górach

Jak się Podhalanie o oscypka bili z Liptokami przed unijnymi trybunałami,
to mało co nie doszło do wpisania w specyfikację, że w bacówce ma być
przy produkcji sera woda bieżąca, elektryka i kafelki na ścianach na
chłopa wysoko. Jakoś mnie te podyplomowe studia bacowskie robione
w Mieście rozbawiły.

No właśnie. Kiedy ostatni raz piliście żentycę w prawdziwej bacówce?
Ja pod koniec lat osiemdziesiątych w Wielkiej Fatrze. Pamiętam ,że cerpok (bogato rzeźbiony, bardzo podobny do podhalańskiego) był tak oblepiony brudem, że miałem obiekcje, ale nie odmówiłem poczęstunku.

Data: 2017-03-21 20:01:46
Autor: j
praca w górach

No właśnie. Kiedy ostatni raz piliście żentycę w prawdziwej bacówce?

W bacówce Bacy Staszka z Ratułowa(?) w Zawoi Barankowej od lat można napić się żentycy, kupić oscypka i bundzu
smacznego

praca w górach