pracoholizm czy naiwność

Data: 2014-12-21 15:14:08
Autor: RadoslawF
pracoholizm czy naiwność
W dniu 2014-12-21 o 01:13, apasquall42@gmail.com pisze:

1.Dostałem prace miesiąc temu za minimum minimum tj najniższa krajowa.
2.Celem mojej pracy jest zapoznanie siÄ™ ze wszystkimi stanowiskami pracy w celu bycia "uniwersalnym" czyli "...."
3.Docelowo mam pracować na konkretnym urządzeniu, znając inne moge zastąpić innych....
4.Dodatkowym zadaniem w trakcie przyuczania na maszynach, okazało się po 2 tygodniach pracy że mam zrobić statystyki pracy pracowników na maszynach w oparciu o dane komputerowe z tychże maszyn.

Olej zadanie dodatkowe które wymyślili ci po dwu tygodniach.
Do czegoś takiego potrzeba specjalisty a nie nowicjusza który
dopiero siÄ™ zapoznaje z tymi maszynami.
I na pewno nie za najniższą krajową.

Pozdrawiam

pracoholizm czy naiwność