pracoholizm czy naiwność

Data: 2014-12-21 01:59:26
Autor: Budzik
pracoholizm czy naiwność
Użytkownik  apasquall42@gmail.com ...

Podejrzewam że już jestem na wylocie ale ambicjonalnie trzeba zadanie
zamknąć nawet kosztem utraty pracy jednak jak zrobić żeby dyrektorowi
przekazać to wszystko co wiem nie męcząc go.

Zaczac od tego, ze o innych piszesz "50 słów z czego 45 niepotrzebnych" a sam...

Może napisac to samo na pl.soc.psychologia?

A ogólnie to zalezy czego oczekujesz... Jak zarabiasz minimum minimum to własciwie nic nie ryzykujesz...

pracoholizm czy naiwność