pracoholizm czy naiwność

Data: 2014-12-21 11:34:03
Autor: Bartolomeo
pracoholizm czy naiwność
W dniu 2014-12-21 o 01:13, apasquall42@gmail.com pisze:

Podejrzewam że już jestem na wylocie ale ambicjonalnie trzeba zadanie zamknąć nawet kosztem utraty pracy jednak jak zrobić żeby dyrektorowi przekazać to wszystko co wiem nie męcząc go.

Trudno powiedzieć co zrobić bo jakkolwiek byś nie postąpił to będzie źle. Mogę tylko podpowiedzieć co ja bym zrobił.
1. Nic na gębę, wszystko na piśmie - musisz sporządzić raport, (na papierze), najważniejsze rzeczy takie jak podsumowanie _musi się zmieścić na jednej - dwóch pierwszych stronach_. Cała metodologia i opis jak do tego doszedłeś może być na kolejnych 100 stronach, w tym bardziej szczegółowe podsumowanie na końcu.
2. Pamiętaj, szefowie lubią liczby, zwłaszcza jeśli za liczbą stoi PLN lub USD.
3. Raport wydrukuj w dwóch kopiach, przekaż sekretarce dyrektora, za potwierdzeniem. Potwierdzoną kopię sobie zatrzymaj.
4. Czekaj na wezwanie dyrektora lub umów się na następny dzień.
5. Możesz zostać wypierdolony z roboty ale będziesz miał satysfakcję z dobrze wykonanego zadania a w ręku twardy dowód.
6. Możesz awansować ale osobiście typuję j.w.
7. Możesz się potem szlajać po sądach pracy jak lubisz.

Istnieje zawsze możliwość że nie znasz się na ich pracy i twój raport jest bezwartościowy.
Pamiętaj w starciu papier przeciw słowu papier zwykle wygrywa.

Inna wersja rozwiązania to siedzieć cicho i słuchać kierowników a dyrektora ściemniać -  wtedy zachowasz robotę.

Data: 2014-12-21 22:07:44
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
pracoholizm czy naiwność
Powitanko,

musisz sporządzić raport, (na papierze)

Tos mu doradzil;-) Jak do mnie by ktos napisal taka polszczyzna, to moze bym nie wypieprzyl z roboty, ale ponad najnizsza pensje by nie wyszedl.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

pracoholizm czy naiwność