pracowac od 10 -75 lat !!!

Data: 2011-11-22 09:34:26
Autor: Janko Muzykant
pracowac od 10 -75 lat !!!
 jan <janonet4-4@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 zamienic kraj w obóz pracy -pracować po 18 godzin na dobe !!!!!!!!

 Coś mi śmierdzisz komuną! Takie pomysły mieli stalinowcy i maoiści.

Data: 2011-11-22 12:59:38
Autor: wiesiaczek
pracowac od 10 -75 lat !!!
 Janko Muzykant wrote:

 jan <janonet4-4@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 zamienic kraj w obóz pracy -pracować po 18 godzin na dobe !!!!!!!!

 Coś mi śmierdzisz komuną! Takie pomysły mieli stalinowcy i maoiści.

To, że Ci coś śmierdzi to powód, żeby iść do kibla lub do łazienki.
Za tzw. komuny skracano systematycznie czas pracy.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-11-22 13:56:59
Autor: boukun
pracowac od 10 -75 lat !!!

Użytkownik " Janko Muzykant" <bitstreem@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jafqb2$huq$1inews.gazeta.pl...
jan <janonet4-4@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

 zamienic kraj w obóz pracy -pracować po 18 godzin na dobe !!!!!!!!

Coś mi śmierdzisz komuną! Takie pomysły mieli stalinowcy i maoiści.

I ostatnio Tusk, a także poprzednicy od 1989 roku do tego zmierzają...

boukun

pracowac od 10 -75 lat !!!