pracownicy - zakaz wjazdu na teren firmy

Data: 2009-05-28 12:21:47
Autor: lukeg
pracownicy - zakaz wjazdu na teren firmy

Użytkownik "mi.m" <no@no.pl> napisał w wiadomości news:gvlan9$6a2$1news.onet.pl...
Czy takie postępowanie kierownictwa jest ok? Czy teoretycznie może nawet sobie zażyczyć opłaty za wjazd i nic zrobić nie można? :]

Spotykają się dwaj właściciele firm:
- Słuchaj, ty swoim pracownikom jeszcze wypłacasz pensję?
- Nie.
- I ja też nie. A oni i tak przychodzą do pracy?
- No przychodzą.
- U mnie też. Słuchaj, a może by tak pobierać opłaty za wejście?

pracownicy - zakaz wjazdu na teren firmy