pracownik - ZUS US - skladki - prosze o pomoc

Data: 2011-01-12 12:45:37
Autor: kyte
pracownik - ZUS US - skladki - prosze o pomoc

Witam. Bardzo prosze o pomoc w kwestii wyliczenia i rozksiegowania wynagrodzenia dla pracownika.

Pracownik zatrudniony jest na 1/40 etatu (1/40 minimalnej placy krajowej). Oprocz etatu na 1/40 prowadzi takze dzialanosc gospodarcza z ktorej odprowadza ZUS.

Podstawa pracownika wynosi: 32,93 zl.

Barrdzo prosze o pomoc jak bedzie wygladac naliczenie skladek do ZUS oraz do US. Jesli moglibyscie pomoc mi rozpisac poszczegolne skladniki bede bardzo wdzieczny.

Pozdr. kyte.

Data: 2011-01-12 12:58:01
Autor: elephanto

http://wieszjak.pl/kalkulatory/2,kalkulator-wynagrodzen-2011.htm

--
Adam

pracownik - ZUS US - skladki - prosze o pomoc