prad ladowania akumulatora w czasie jazdy

Data: 2011-02-22 20:27:17
Autor: Adam Płaszczyca
prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
Dnia Tue, 22 Feb 2011 10:12:43 +0100, adresss@poczta.pl napisał(a):

jaki prad ladowania akumulatora wystepuje podczas jazdy samochodem?
Odpalilismy auto, zuzylismy troche energii i nastepuje ladowanie....-
jaki to okolo jest prad?

W zależności od stopnia rozładowania, niekiedy nawet kilkanaście amperów. --
     ___________ (R)

Data: 2011-02-22 20:57:40
Autor: kogutek
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):
> [...]

> jaki to okolo jest prad?

W zależności od stopnia rozładowania, niekiedy nawet kilkanaście amperów.
Niekiedy czyli tylko w sytuacji kiedy wlaściciel dla sportu odpala rano
samochód z korby albo na pych. Po odpaleniu rozrusznikiem zawsze na początku
jest tyle ile może dać alternator.

Data: 2011-03-03 21:55:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 22 Feb 2011 20:57:40 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

[...]

G.. prawda. Tyle, ile chce wziąć akumulator. --
     ___________ (R)

Data: 2011-03-04 09:48:50
Autor: Andrzej Ława
W dniu 03.03.2011 21:55, Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Śmiem twierdzić, że będzie to będzie raczej wartość minimalna obu
chęci/możliwości ;)

Data: 2011-03-07 19:32:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:48:50 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

G.. prawda. Tyle, ile chce wziąć akumulator.
Śmiem twierdzić, że będzie to będzie raczej wartość minimalna obu
chęci/możliwości ;)

Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2011-03-16 23:54:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.03.2011 19:32, Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Uważasz, że określenie "wartość minimalna obu" jest niejasne?

Data: 2011-03-17 01:03:00
Autor: kogutek
prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

> chęci/możliwości ;)

Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

z prawa Ohma wynika cos innego. --

Data: 2011-03-17 23:32:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 17 Mar 2011 01:03:00 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

z prawa Ohma wynika cos innego.

Owszem, wynika z niego własnie to, co napisałem. --

Data: 2011-03-17 23:27:14
Autor: kogutek
prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

Owszem, wynika z niego własnie to, co napisałem.
Nieprawda. --

prad ladowania akumulatora w czasie jazdy