pr臋dko艣膰 a obroty silnika

Data: 2016-03-17 17:40:09
Autor: masti
pr臋dko艣膰 a obroty silnika
Bolko wrote:

Pytanie
Czy jest PROSTY podkre艣lam PROSTY spos贸b aby przeliczy膰.
Jak膮 dany pojazd b臋dzie mia艂 pr臋dko艣膰 przy 3500 obrot贸w na najwy偶szym biegu.

trzeba by艂o uwa偶a膰 na arytmetyce w pierwszych klasach podstaw贸wki

"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-03-17 18:57:55
Autor: Dawid
pr臋dko艣膰 a obroty silnika
W dniu 2016-03-17 o 18:40, masti pisze:
Bolko wrote:

[...]

co do tego ma matematyka z podstaw贸wki?
tobie nie pomog膮 nawet studia
za ma艂o danych i tyle

Data: 2016-03-17 17:57:57
Autor: masti
pr臋dko艣膰 a obroty silnika

Bolko wrote:

[...]

nie uwa偶a艂e艣. nawet nie maj膮c danych o prze艂ozeniach mo偶na to szybko wyliczy膰

"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-03-17 19:04:35
Autor: Dawid
pr臋dko艣膰 a obroty silnika

Bolko wrote:

[...]

czyli ka偶dy pojazd przy 3500 obrot贸w ma identyczn膮 pr臋dko艣膰?
Dobre, bardzo dobre

Data: 2016-03-17 19:00:12
Autor: masti
pr臋dko艣膰 a obroty silnika

[...]