pragnienie uciech zmysłowychzasłaniaprawdę

Data: 2009-03-05 20:48:28
Autor: r ahimsa mWYTNIJTO
pragnienie uciech zmysłowychzasłaniaprawdę
"Pragnienie zaspokojenia zmysłów zasłania prawdę przed wewnętrznym okiem.
Pragnienie zwielokrotnienia się, powstają nowe życzenia i presja, aby im
folgować, zaspokoić je. Pierwszym warunkiem postępu duchowego jest przekonanie,
że zmysły ukrywają prawdę za gęstą zasłoną. Chodzi tu o przezwyciężenie opisane
w Wedancie pierwotnej iluzji (maji).
Od niepamiętnych czasów prawdziwa rzeczywistość, mimo że ujawniona, jest z
powodu tej zasłony ukryta przed człowiekiem. Iluzja została już w bardzo dawnych
czasach rozpoznana przez Hindusów jako zasadnicza przeszkoda. Ale jak ją usunąć
i rozpoznać prawdę? Hindusi wiedzieli, że rozwiązania tego problemu nie da się
odnaleźć w materialnym świecie i dlatego poszukiwanie go tam nie ma sensu. To
się nigdy nie uda. Tylko przez doświadczenie można dość do poznania."

Data: 2009-03-06 00:55:24
Autor: R09

<r_ahimsa_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:098b.00000038.49b02c8cnewsgate.onet.pl...
"Pragnienie zaspokojenia zmysłów zasłania prawdę przed wewnętrznym okiem.
Pragnienie zwielokrotnienia się, powstają nowe życzenia i presja, aby im
folgować, zaspokoić je.

Racja, wziąłem 46 cali a już mi jest mało. Niedługo potem poleciałem kupić blureja.

Pierwszym warunkiem postępu duchowego jest przekonanie,
że zmysły ukrywają prawdę za gęstą zasłoną. Chodzi tu o przezwyciężenie opisane
w Wedancie pierwotnej iluzji (maji).

Niestety, nie znam tego modelu, plazma, czy LCD??
W mojej "Vierze" nie mam jednak wrażenia żadnej zasłony.
Zatem odradzam Ci tego Wedanta.

Od niepamiętnych czasów prawdziwa rzeczywistość, mimo że ujawniona, jest z
powodu tej zasłony ukryta przed człowiekiem. Iluzja została już w bardzo dawnych
czasach rozpoznana przez Hindusów jako zasadnicza przeszkoda.

Mi się jednak wydaje, że ten temat najlepiej rozpoznali  Japońce i to wcale nie są tak dawne czasy.

Ale jak ją usunąć
i rozpoznać prawdę?

Nie czytać reklam, nie słuchać sprzedawców, tylko kierować się własnym zdaniem na temat jakości obrazu.

Hindusi wiedzieli, że rozwiązania tego problemu nie da się
odnaleźć w materialnym świecie i dlatego poszukiwanie go tam nie ma sensu. To
się nigdy nie uda. Tylko przez doświadczenie można dość do poznania."

Nie tylko. Można jeszcze czytać na forach poświęconych HDTV oraz opinie na "skąpcu" i "ceneo"
Nie słuchaj Hindusów. Ruszają dopiero z tanią produkcją i chcą frajerom wcisnąć swój szajs.

W.K.

Data: 2009-03-06 02:13:32
Autor: [MF] PL
pragnienie uciech zmysłowychzasłaniaprawd ę
2009-03-06 00:55, R09 napisal (a):

nic + nic -
:)

pragnienie uciech zmysłowychzasłaniaprawdę