praktyki TP

Data: 2009-09-14 15:33:36
Autor: 'Tom N'
praktyki TP
krzysiek w <news:h8lge2$f1$1news.dialog.net.pl>:

Od jakiegoś czasu TP zmieniła sobie kuriera i co miesiąc faktury przychodzą na granicy lub po terminie płatności za fakturę.
Robię dopiero przelew jak dostane fakturę, bo tam jest informacja jakim tytułem powinienem go zrobić. Wpłata na konto jest u nich księgowana po 2 dniach od dokonania przelewu (ING) i w ten sposób płacę odsetki.
Co z tym zrobić?

Założyć konto <https://www.tp.pl/slr/pl/konto/zakl_konta/>

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-09-14 16:52:06
Autor: blad
praktyki TP
Użytkownik "'Tom N'" <
[...]

mając to konto mozesz pobrac fakture w pdf
ale wygodniej dac dyspozycję polecenia zaplaty - wtedy ostatniego dnia
wskazanego na fakturze ich bank pobierze z twojego konta potrzebna
kwote.

Jak masz jakies pozniej watpliwosci, to mozesz do 30 dni po fakcie
zareklamowac tą kwotę  i natychmiast twoj ING przywroci ci tą kwote
na rachunek, a sprawe zaplacenia za fakture (po terminie) zostawi tobie

Kiedys TPsa chciala jakies karne odsetki ode mnie ale powiedzialem im
że mam Polecenie Zaplaty - od razu zrezygnowali :-)
*** blad ***

Data: 2009-09-14 17:22:00
Autor: blad
praktyki TP
Użytkownik "'Tom N'" <

Data: 2009-09-14 15:28:12
Autor: Smok Eustachy
praktyki TP
Dnia Mon, 14 Sep 2009 17:22:00 +0200, blad napisał(a):
/..../
Jak masz jakies pozniej watpliwosci, to mozesz do 30 dni po fakcie
zareklamowac tą kwotę  i natychmiast twoj ING przywroci ci tą kwote na
rachunek, a sprawe zaplacenia za fakture (po terminie) zostawi tobie

Kiedys TPsa chciala jakies karne odsetki ode mnie ale powiedzialem im Ĺźe
mam Polecenie Zaplaty - od razu zrezygnowali :-) *** blad ***

Chyba, że się zrobi błąd i przez pomyłkę ściągną 2000zł. To akurat nie tyczy się tylko TP ale polecenia zapłaty jako rozwiązania. Polecenie zapłaty=dodatkowe konto na które leci przelew w kwocie +-
spodziewane rachunki.

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-14 19:56:06
Autor: Tristan
praktyki TP
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 wrzesień 2009 17:28 (autor Smok Eustachy publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.14.15.30.04@Eustachy.pl>):

Chyba, że się zrobi błąd i przez pomyłkę ściągną 2000zł. To akurat nie
tyczy się tylko TP ale polecenia zapłaty jako rozwiązania.

Polecenie zapłaty można odwołać w ciągu iluśtam tygodni. Dwa razy już
odwoływałem szaleństwa Polkomtela.
Polecenie zapłaty=dodatkowe konto na które leci przelew w kwocie +-
spodziewane rachunki.

??

--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-14 18:21:08
Autor: Smok Eustachy
praktyki TP
Dnia Mon, 14 Sep 2009 19:56:06 +0200, Tristan napisał(a):

[...]

Tak ale kasa z konta spadła i za co dozyjesz do pierwszego?

Polecenie zapłaty=dodatkowe konto na które leci przelew w kwocie +-
spodziewane rachunki.

??

W miare bezpieczny patent. --
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-15 03:46:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
praktyki TP
> Polecenie zapłaty można odwołać w ciągu iluśtam tygodni. Dwa razy już
> odwoływałem szaleństwa Polkomtela.

Tak ale kasa z konta spadła i za co dozyjesz do pierwszego?

W przypadku PZ dzwonisz do banku i prosisz o anulowanie ostatniej
zaplaty. Pieniadze ksieguja Ci w ciagu minut / godzin. Potem sobie na
spokojnie wyjasniasz sprawe z druga strona zuzywajac ta kase 'do
pierwszego'.

Ja rozumiem, ze 10 lat temu ta forma platnosci byla nowoscia, ale
dajciez spokoj, to jeden z najwygodniejszych sposobow regulowania
platnosci...

Cepan

Data: 2009-09-15 14:30:13
Autor: SDD
praktyki TP

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.09.14.18.23.01Eustachy.pl...

Tak ale kasa z konta spadła i za co dozyjesz do pierwszego?

W mBanku wraca *natychmiast* po odwolaniu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-14 17:29:05
Autor: Big Jack
praktyki TP
W wiadomości
*blad* napisał(-a):

[...]

Czkawkę masz? :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-14 18:21:36
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
praktyki TP
blad wrote:

[...]

Są udokumentowane przypadki generowania PZ po terminie płatności, a potem żądanie odsetek ;-) I podane przez Ciebie magiczne zaklęcie nie zadziałało... do czasu ręcznej interwencji

M.

Data: 2009-09-14 20:40:54
Autor: Big Jack
praktyki TP
W wiadomości
*Maciej Bebenek (news.onet.pl)* napisał(-a):

Są udokumentowane przypadki generowania PZ po terminie płatności, a
potem żądanie odsetek ;-) I podane przez Ciebie magiczne zaklęcie nie
zadziałało... do czasu ręcznej interwencji

Mnie Orange SMS-ami umoralniał, że za zaległości w płatnościach będą pobierać ustawowe odsetki. A mam właśnie PZ. No to złożyłem reklamację, że mówiąc delikatnie nie myślą co do kogo wysyłają i zażądałem jednorazowego upustu w abonamencie w wys. 50%. Reklamacja uwzględniona :)

Data: 2009-09-14 20:55:35
Autor: 'Tom N'
praktyki TP
Big Jack w <news:4aae8e36$1news.home.net.pl>:

[...]

Ogólnie rzecz ujmując, to problem maja ze sobą taki, że nawet gdy pobiorą
PZ/otrzymają wpłatę w ostatnim dniu terminu , to i tak księgują w przebiegu
nocnym dnia następnego, a czasem (gdy termin przypada na piątek) księgują po
kilku dniach. --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

praktyki TP