pralka - jakiej marki NIE polecacie

Data: 2009-10-02 13:05:41
Autor: Maciej Ślużyński
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4mma$6eh$1inews.gazeta.pl...
mysle o Siemens, Bosch, Candy

nie mysle o Amica, Whirpool

dobrze mysle? ;)

Dobrze. Ale myśl też o Aristonie - mam model Cachemire od dobrych kilku lat i ani razu się nie popsuł.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Data: 2009-10-02 13:12:46
Autor: ąćęłńóśźż
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Siemens, Bosch, Whirlpool - dobry dostęp do części zamiennych (Serwis centralny / niezależne punkty serwisowe).

Candy, Electrolux - marny dostęp i bardzo drogie części zamienne (quasimonopol jakichś "jedynych" wyłącznych" "autoryzowanych").

JaC

Data: 2009-10-04 17:29:04
Autor: Irokez
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:ha4n60$2ku$1news.wp.pl...
Siemens, Bosch, Whirlpool - dobry dostęp do części zamiennych (Serwis centralny / niezależne punkty serwisowe).

Whirpol - moze i dobry, ale jak mi padł głupi wyłacznik typu isostat załaczający głowne zasilanie (stopił się bo styczki mu się zabrudziły) to jak sie nie mylę jakieś 120zł wychodziło. To na aledrogo kupujemy stary odbiornik radiowy Śniżka za 5 zł i mamy isostat.
Ponieważ spaliła sie jedna sekcja a druga jeszcze działała to tą druga zasiliłem stycznik (co mi się walał po szafie) i teraz to on przeżyje na pewno tą pralkę i te prądy.

Pozdrofka

--
Irokez

Data: 2009-10-09 21:03:32
Autor: Gil
Maciej Ślużyński <maciejsl@icpnet.pl> napisał(a):
Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4mma$6eh$1inews.gazeta.pl...
> mysle o Siemens, Bosch, Candy
>
> nie mysle o Amica, Whirpool

Polecam Polar o ile jeszcze produkują. Mam wersję "Gracja" - prezent ślubny od
teścia. Pierze od 12 lat i nic się nie zepsuło do tej pory. Absolutnie nic.

--

pralka - jakiej marki NIE polecacie