pralka - jakiej marki NIE polecacie

Data: 2009-10-02 13:35:51
Autor: Boombastic
pralka - jakiej marki NIE polecacie

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4mma$6eh$1inews.gazeta.pl...
mysle o Siemens, Bosch, Candy

nie mysle o Amica, Whirpool

dobrze mysle? ;)

Candy też bym odpuścił.

Data: 2009-10-02 13:53:27
Autor: Tomasz O.
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha4oj2$1urc$1newsread2.aster.pl...
 Candy też bym odpuścił.

5 lat bez awaryjnej pracy. Z własnej winy tylko uszkodziliśmy gumę łączącą zbiornik z obudową i tu faktycznie potwierdza się to co pisał ktoś wcześniej tzn. kiepski dostęp do części zamiennych. Termin dostawy 3 tygodnie, cena za kawałek gumy chyba z 80 pln. Na allegro znalazłem bez kłopotu i wymieniłem.

Tomasz

Data: 2009-10-02 13:49:40
Autor: Boombastic

Użytkownik "Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał w wiadomości news:ha4pak$hbk$1news.onet.pl...
[...]

A ja mam 10 lat pracy i nie polecam ich produktów.

pralka - jakiej marki NIE polecacie