pralka - jakiej marki NIE polecacie

Data: 2009-10-02 15:53:01
Autor: Terminator
pralka - jakiej marki NIE polecacie
mysle o Siemens, Bosch, Candy

zawsze NIE polecam CANDY - złom!
przynajmniej współczesne, kupiłem 2 lata temu, na razie jakoś działa (dzięki moim zabiegom) ale po konstrukcji nie wróże jej dłuższej służby...

....pisałem juz o tym wiele razy...

Bosh - tak

Data: 2009-10-03 07:41:04
Autor: Iw
pralka - jakiej marki NIE polecacie
zawsze NIE polecam CANDY - złom!
przynajmniej współczesne, kupiłem 2 lata temu, na razie jakoś działa (dzięki moim zabiegom) ale po konstrukcji nie wróże jej dłuższej służby...

Potwierdzam,
Candy mielismy kilkuletnia, jak sie popsulo cos tam z programatorem, to nam pan naprawiacz powiedzial, ze taniej wyjdzie kupic nowa.
Polecam Siemensa.
iw

pralka - jakiej marki NIE polecacie