pralka - jakiej marki NIE polecacie

Data: 2009-10-13 20:08:07
Autor: smichu
pralka - jakiej marki NIE polecacie

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:ha4mma$6eh$1inews.gazeta.pl...
mysle o Siemens, Bosch, Candy

nie mysle o Amica, Whirpool

Whirpool miałem 12 lat (taką ładowaną od góry).
Niby ok tylko dlaczego każde wyjęcie filtra poprzedzone było koniecznością jego zniszczenia? Nie robiłem tego za często (nie było potrzeby).
Zastosowali jakiś taki głupi patent, który z uporem maniaka się zapiekał. Zamiast zrobić wkręcany (wykręcany) to sobie coś ponwymyślali.
Jak kupowałem następną pralkę to nie słuchałem opowiastek sprzedawcy "że och i że ach" tylko kazałem filtr wyjąć.
No i mam elektroluxa.
pozdr
smiechu

Data: 2009-10-18 12:36:49
Autor: ąćęłńóśźż
pralka - jakiej marki NIE polecacie
A po cholerę wyjmować, skoro jest to filtr samoczyszczący?
Ale masz racje, jak już się zdarzy konieczność, to chyba w każdej pralce wyjmowanie filtra jest operacją gorszą psychicznie niż
trzymanie małego szczeniaka w domu ;-))
JaC

-- -- -