pralka ładowana z góry ok. 1500 z ł

Data: 2009-11-15 20:47:42
Autor: cisiek
pralka ładowana z góry ok. 1500 z ł
Witam

Szukam pralki, trochę poczytałem na forach, byłem dzisiaj w ElectroWorld,Saturnie i Euro i przed finalnym wyborem chciałbym popytać uzytkowników:
- czy prawdą jest, że Mastercook i Bosch/Siemens mają ze sobą technicznie wiele wspólnego? (jeden sprzedawca powiedział, że to prawie to samo...);
- czy podzielacie opinie, że Electrolux jest cacy, a Whirlpool/Polar to szmelc? (tak mniej więcej wypowiadają się sprzedawcy),
- jakie macie pralki, i czy jesteście z nich zadowoleni, które spełniają następujące warunki:
* cena i załadunek - jak w temacie,
* klasa en. - co najmniej A+,
* osobne sterowanie programem, tempreaturą i obr.wirowania,
* dod. funkcje - 1/2 prania, dod. płukanie, pranie szybkie, program delikatny,
* mile widziane sterowanie czasem prania.

Z góry dzięki za podpowiedzi
cisiek

pralka ładowana z góry ok. 1500 z ł