pralka od góry cz od frontu - jakie marki?

Data: 2009-10-15 20:30:11
Autor: Druid29
pralka od góry cz od frontu - jakie marki?

Użytkownik "Robert" <jusiek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hb7hvs$j24$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam

Może już było na grupie ale odnowię. Mam nie wielka łazienkę i czas na wybór pralki. Ja jestem za ładowaną od góry, Żonka od frontu. Może macie jakieś doświadczenia w tek kwestii i ewentualnie sprawdzone marki.

W ciasnej łazience - u mnie doskonale się sprawdziła pralka ładowana od przodu - o głębokości 33 cm. Pralka to Whilpool, ma obecnie 8 lat i nic jej nie dolega. Dobry dostęp do drzwiczek i możliwość położenia czegokolwiek na jej blacie - bezcenne.

Pozdrawiam,
Druid29

pralka od góry cz od frontu - jakie marki?