pralko suszarka

Data: 2011-01-16 15:30:58
Autor: GS
pralko suszarka
Witam
Wiem już z opinii praktyków iz lepiej mieć oddzielnie pralkę i suszarkę. Ale takiego rozwiązania nie mam jak u siebie zastosować. Pomyślałem więc o pralko-suszarce akceptując kompromis.
Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest zainteresowania się a których raczej unikać?

pzdr
GS

Data: 2011-01-16 22:05:25
Autor: Olo
pralko suszarka
W dniu 2011-01-16 15:30, GS pisze:

Rodzi się pytanie - jaka marka i/lub model do ceny 3000zł wart jest
zainteresowania się a których raczej unikać?

pzdr
GS

Generalnie żaden, cena nie gra roli. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Cokolwiek nie kupisz wcześniej czy później nie będziesz z tego zadowolony bo albo będzie źle prała albo słabo suszyła. A do tego takie 2 w 1 ma tą wadę, że zawsze przed suszeniem będziesz musiał wyjąć co najmniej połowę tego co wcześniej się uprało, bo się nie wysuszy.
Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele bardziej zadowolony.
Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-17 08:21:31
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Olo napisał:
[...]

Generalnie ĹĽaden, cena nie gra roli. Jak coĹ› jest do wszystkiego, to
[...]

OK - to iż idę na kompromis to już wiem. Pytam z kim warto iść. Piszesz chyba teoretycznie o tym posługując się ogólnikami typu "Jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" Wiem o tym że często połowa prania musi zostać wyjęta, że ma niej funkcji niż sama pralka i sama suszarka. Wiem to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie "pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na kompromis).

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 08:45:55
Autor: Panslavista
pralko suszarka

"GS" <grzegorzsacz@gazeta.pl> wrote in message news:ih0qm7$oqn$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik Olo napisał:
[...]

Generalnie żaden, cena nie gra roli. Jak co¶ jest do wszystkiego, to
jest do niczego. Cokolwiek nie kupisz wcze¶niej czy póĽniej nie będziesz
z tego zadowolony bo albo będzie Ľle prała albo słabo suszyła. A do tego
takie 2 w 1 ma t± wadę, że zawsze przed suszeniem będziesz musiał wyj±ć
co najmniej połowę tego co wcze¶niej się uprało, bo się nie wysuszy.
Lepiej zainwestuj w dobr± i trwał± pralkę taka co mocno wiruje i będzie
działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele
bardziej zadowolony.

OK - to iż idę na kompromis to już wiem. Pytam z kim warto i¶ć. Piszesz chyba teoretycznie o tym posługuj±c się ogólnikami typu "Jak co¶ jest do wszystkiego, to jest do niczego" Wiem o tym że często połowa prania musi zostać wyjęta, że ma niej funkcji niż sama pralka i sama suszarka. Wiem to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie "pralko-suszarka" które robi± swoj± kompromisow± robotę dobrze (jak na kompromis).

pzdr
GS

    S± suszarki stawiane na pralkach, czyli wystarczy miejsce dla Cyganki znaleĽć.Moja pracowała bardzo dobrze do czasu, gdy zaczęli j± "nawiedzać" wizytanci z UBekistanu, pod nasz± nieobecno¶ć w domu...

Data: 2011-01-17 18:40:14
Autor: Jan Werbinski
pralko suszarka
Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do suszenia. Posiadacze suszarek używają je do suszenia.
Co wybierasz?
--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-01-17 18:44:43
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:40:14 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używaj± ich do suszenia. Posiadacze suszarek używaj± je do suszenia.

Dokładnie.

Data: 2011-01-17 19:16:02
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:07:24 +0100, Panslavista napisał(a):

[...]

Jak upierzesz 3 kg rzeczy na tydzień, to moze i nieprawda. Ja samej
poscieli i ręczników mam tygodniowo parę kompletów do wyprania i wysuszenia
- przyjeżdżaj± dzieci, go¶cie, za każdym razem daję każdemu ¶wieży komplet
po¶cieli, nie trzymam używanej do ich następnego przyjazdu. A zwykłego prania tez full, nawet przy 2 osobach w domu - ¶cierki w kuchni
zmieniam prawie codziennie kilka, bielizna osobista codziennie, ręczniki (1
wielki i 2 ¶rednie na osobę) raz w tygodniu, różnych "dupereli" innych
pełno, typu ręcznik na podłodze przy kabinie prysznicowej, ręczniki do r±k
z ubikacji, bluzeczki, podkoszulki...
Kiedy miałabym to wszystko suszyć w suszarce? - wieszam w suszarni i sobie
wisi do skutku, dobrze ze mam sporo na zmianę.

Data: 2011-01-17 19:23:12
Autor: Panslavista
pralko suszarka
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:xbx3e69s9rj2$.2346xig9ehwe.dlg40tude.net...
[...]

¦rednio jedno pranie dziennie. Kupili¶my dlatego, że wypchnięto nas z miejsc w których suszyli¶my.

Data: 2011-01-17 19:24:44
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Panslavista napisał:

�rednio jedno pranie dziennie. Kupili�my dlatego, �e wypchni�to nas z miejsc
w kt�rych suszyli�my.

Proszę jezeli to możliwe podzielić się wrażeniami z użytkowania i tym co to za firma/model

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 22:05:33
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Panslavista napisał:
"GS"<grzegorzsacz@gazeta.pl>  wrote in message
U�ytkownik Panslavista napisa�:

?rednio jedno pranie dziennie. Kupili?my dlatego, ?e wypchni?to nas z
miejsc
w kt?rych suszyli?my.

Prosz� jezeli to mo�liwe podzieli� si� wra�eniami z u�ytkowania i tym co
to za firma/model

pzdr
GS

Nie mogďż˝.

to przynajmniej napisz co masz...

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 22:27:05
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:05:33 +0100, GS napisał(a):

[...]

A Ty co, ranking robisz?
:-)

Data: 2011-01-17 22:33:27
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Ikselka napisał:
to przynajmniej napisz co masz...

A Ty co, ranking robisz?
:-)
tak
bo po co bym pytał?
no ale wszyscy (prawie) mają albo same pralki i miejsce do suszenia albo pralki i miejsce na suszarkę. Ja tak nie mam więc rozpytuje.

pzdr
GS

Data: 2011-02-10 18:52:06
Autor: w_e
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:33:27 +0100, GS napisał(a):

no ale wszyscy (prawie) maj± albo same pralki i miejsce do suszenia albo pralki i miejsce na suszarkę. Ja tak nie mam więc rozpytuje.

Na pralce nie dasz rady postawić? Podobno tak można.
Ja wła¶nie czekam na moj± pierwsz± suszarkę, lada dzień przyjedzie :) na
szczę¶cie zmie¶ci się obok pralki.

--
w_e

Data: 2011-02-11 13:36:06
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik w_e napisał:
Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:33:27 +0100, GS napisał(a):

no ale wszyscy (prawie) majÄ… albo same pralki i miejsce do suszenia albo
pralki i miejsce na suszarkę. Ja tak nie mam więc rozpytuje.

Na pralce nie dasz rady postawić? Podobno tak można.
Ja właśnie czekam na moją pierwszą suszarkę, lada dzień przyjedzie :) na
szczęście zmieści się obok pralki.

szafka jest...

GS

Data: 2011-01-17 19:56:36
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:23:12 +0100, Panslavista napisał(a):

¦rednio jedno pranie dziennie. Kupili¶my dlatego, że wypchnięto nas z miejsc w których suszyli¶my.

A ja kupiłam dlatego, żeby nie nosić koszy z praniem. No i noszę.

Data: 2011-01-17 18:57:53
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Jan Werbinski napisał:
Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używają ich do
suszenia. Posiadacze suszarek uĹĽywajÄ… je do suszenia.
Co wybierasz?

Czy czytałeś moje pytanie?
masz suszarkÄ™ jak rozumiem
skÄ…d wiesz ĹĽe posiadacze pralkosuszarek nie uĹĽywajÄ…?

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 19:10:05
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 18:57:53 +0100, GS napisał(a):

Użytkownik Jan Werbinski napisał:
Jest taka różnica. Posiadacze pralkosuszarek nie używaj± ich do
suszenia. Posiadacze suszarek używaj± je do suszenia.
Co wybierasz?

Czy czytałe¶ moje pytanie?
masz suszarkę jak rozumiem
sk±d wiesz że posiadacze pralkosuszarek nie używaj±?

Ja wiem, bo sama nie używam. Dużo piorę, a wysuszenie w tym samym
urz±dzeniu tego, co upiorę, zajmowałoby cały pozostały czas. Pełny wsad
pralki nie jest równoważny z wsadem do suszenia - trzeba go dzielić.
Musiałabym ci±gle dozorować urz±dzenie i manewrowac przy wkł±daniu i
wyjmowaniu. Zatem suszę tradycyjnie, dobrze ze mam gdzie. Nieługo wymienię
pralkosuszarkę, ale na pewno na osobne pralkę i suszarkę. Nigdy więcej
dwóch w jednym.
W dodatku po naprawie pralki moja suszarka w ogole przestała grzać. Obraca,
dmucha, pobiera zimn± wodę, ale nie grzeje. Chromolę to, bo i tak jej nie
mogłam używac.

Data: 2011-01-17 19:19:41
Autor: GS
pralko suszarka
Użytkownik Ikselka napisał:

Ja wiem, bo sama nie u�ywam. Du�o pior�, a wysuszenie w tym samym

A jakiej marki/modelu nie uĹĽywasz?
Bo to mnie bardziej interesuje.

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 19:55:46
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:19:41 +0100, GS napisał(a):

Użytkownik Ikselka napisał:

Ja wiem, bo sama nie u�ywam. Du�o pior�, a wysuszenie w tym samym

A jakiej marki/modelu nie uĹĽywasz?
Bo to mnie bardziej interesuje.

Proponuję co innego: jeśli w Twojej pralkosuszarce można suszyć i prać równocześnie, to podaj jej markę i model :->

Data: 2011-01-17 19:57:15
Autor: GS
pralko suszarka
[...]

napisz prosze jeżeli mozna - jaką pralko-suszarkę używasz. Chodzi mi o tą która się zepsuła.

pzdr
GS

Data: 2011-01-17 20:42:55
Autor: Ikselka
pralko suszarka
Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:57:15 +0100, GS napisał(a):

[...]

Zadna tajemnica - Ardo WD1000.

pralko suszarka