pralko-usztywniacz

Data: 2010-12-28 14:18:15
Autor: Strachu S.
pralko-usztywniacz
Jest watek "boimy sie prac w pralce", a ja mam pralke co 'usztywnia' pranie.

Kazde pranie daje rzeczy cholernie sztywne.
Dzinsy/jeansy po wyschnieciu moga stac w pionie tak sa twarde.
Reczniki niemal kalecza cialo.
Inne spodnie niz jeansy, oraz bluzki, swetry by poskladac po zdjeciu ze sznurka trzeba niemal 'lamac' by poskladac.

Wina wody? Blok. Te same rzeczy prane w mieszkaniu nade mna sa normalne.
Blok obok, u rodzicow - tez normalne.
Wczesniej na innym mieszkaniu na tym samym osiedlu (ale w innej pralce) - rzeczy normalne.
A moje pranie nieprzyjemnie twarde/sztywne.
Chemia ta sama zawsze (proszki vizir, ariel, plyn marki makro oraz persil).
Plyn do plukania albo Silan, albo marka Rossmana.

Wiec wina pralki?
Sposób prania/mieszania/grzania albo wiek pralki (starszawa juz) moze miec znaczenie?

Strachu S.

Data: 2010-12-29 09:12:20
Autor: Robson
pralko-usztywniacz
Wiec wina pralki?
Sposób prania/mieszania/grzania albo wiek pralki (starszawa juz) moze miec
znaczenie?

Moja pralka ma w szufladzie jedna przegrode na zmiekczacz, lenor czy cos takiego sie tam wlewa i pralka pobiera to chyba w ostatniej fazie plukania. sprobuj.

Data: 2010-12-29 11:10:16
Autor: jagr
pralko-usztywniacz
Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2de1.000001a6.4d19e397newsgate.onet.pl...
 Kazde pranie daje rzeczy cholernie sztywne.

Kiedyś pralka zabierała mi płyn do płukania razem z proszkiem.
Musiałem do płukania samodzielnie wlewać płyn do pralki w końcowej fazie (wyłączać z prądu i otwierać drzwi).
Może u Ciebie też coś się popsuło i wywala płyn za wcześnie?
Spróbuj sam wlać płyn na koniec po zatrzymaniu pralki.
-Napiszesz?

jagr

pralko-usztywniacz