pralnia Ojca Dyrektora

Data: 2010-03-02 17:00:58
Autor: kashmiri
pralnia Ojca Dyrektora
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl
(<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>) ma odwage pisac:

/ciach/

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

k.

Data: 2010-03-02 14:10:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
pralnia Ojca Dyrektora
Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

nie wiem czy kolega należy do rydzykowej alkaidy i nóż mu sie otwiera gdy czyta że nie okazałem należnej czołobitności
Łojcu Dyrektorowi czy też wyraża oburzenie na postepowanie tegoż Łojca i wyraża w ten sposób dystans wobec cwaniactwa RM?

Data: 2010-03-02 19:20:43
Autor: kashmiri
pralnia Ojca Dyrektora
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> had the courage to write:
[...]

Do mafii z Torunia? Z takim nickiem jak mój???

Chyba za dużo cytatu wyciąłem. Nóż w kieszeni się otwiera, kiedy się czyta, jak mbank "zaniósł w zębach" drugie tyle, byle tylko Radio Mafii go nie szantażowało.

k.

Data: 2010-03-02 14:43:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pralnia Ojca Dyrektora

"kashmiri" hmj26c$to$1@news.onet.pl

Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

Po co nosisz noże w kieszeniach? Noś pistolety,
rewolwery, granaty, gazy łzawiące... Po co Ci noże? :)

Ja bym o Rydzyku coś napisał, ale teraz mi nie chce się. :)
Nic rewelacyjnego -- po prostu bym zauważył, że jak mBank wiedział,
komu wpłacali Polacy teraz -- na lewe blankiety, tak Rydzyk wiedział,
komu wpłacali Polacy przed laty -- gdy Rydzyk zbierał na stocznię.

Skoro mBank wiedział, komu przekazać, to i Rydzyk powinien był wiedzieć. :)

Miłość (czyli Bóg) cierpliwa jest. Inni mówią -- nierychliwy, ale sprawiedliwy.
O Rydzyku warto (a nawet trzeba) pisać, bo to publiczny człowiek, ale IMO kres
Rydzykowi (i jego głupocie) [za]da dopiero działalność Boska, nie ludzka. :)

Data: 2010-03-02 18:06:48
Autor: p47
pralnia Ojca Dyrektora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hmj4sn$qt1$2inews.gazeta.pl...

[...]

Wprawdzie z wariatem nie ma co dyskutować, ale trzeba skorygowac oczywiste kłamstwo;- Radio Maryja, gdy nie mogło zużytkowac zebranych pieniędzy na wykup stoczni (poniewaz rząd odmówił negocjacji ze spólką pracowniczą i nie chciał im stoczni sprzedać) ogłosił nowe, także dot. dobra publicznego przeznaczenie tych pieniędzy i zadeklarował, iż tym, którzy z nowym celem (tj. budową Wyższej Szkołu Medialnej i Kultury w Toruniu) nie zgadzają się pieniądze zostaną zwrócone.
Wszyscy ci (zresztą b. nieliczni), którzy zażądali zwrotu swoje pieniądze otrzymali. NIKT z darczyńców nie zgłosił  się do organów scigania z informacją, że został oszukany i że mu pieniędzy nie zwrócono.
Owszem, zgłosili się do prokuratury podobne do Ciszewskiego bęcwały, ale okazało się, że ani grosza na Radio Maryja nie wpłacali i ich wiedza na ten temat polega wyłącznie na plotkach i pomówieniach. Dlatego tez prokuratura prawomocnie odmówiła wszczęcia postepowania nie stwierdzając popełnienia jakiegokolwiek przestepstwa.
Toteż ci, co powtarzają te bzdury o "oszustwie" są zwykłymi durnami, albo pospolitymi oszczercami.
E.C usprawiedliwiają tylko jego żółte papiery..

p47

Data: 2010-03-02 18:51:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pralnia Ojca Dyrektora

"p47" hmjh8t$fub$1@nemesis.news.neostrada.pl

Wprawdzie z wariatem nie ma co dyskutować,

Nie warto. Zdobyłeś numery i inne dane dokumentów, o których pisałeś?

ale trzeba skorygowac oczywiste
kłamstwo;- Radio Maryja, gdy nie mogło zużytkowac zebranych pieniędzy

Mogło -- choćby niedawno, gdy sprzedawano inne stocznie. :)
Może stale pomagać -- wykupując inne upadające przedsiębiorstwa. :)

na wykup stoczni (poniewaz rząd odmówił negocjacji ze spólką pracowniczą i nie

Należało przed rozpoczęciem zbiórki zastanowić się nad tym, czy ,,rząd'' zechce. :)
Można było oddać bezpośrednio stoczniowcom. :) (choć stocznia miała też znaczenie symboliczne)

[...]

Ja jestem bezrobotnym pracownikiem białostockiej uczelni wyższej.
Słuchałem RR uważnie, ale nie usłyszałem tego, żę Rydzyk proponuje
zwracanie pieniędzy. :) O tym, ę zbiera na stocznię -- słyszałem,
więc jeśli naprawdę ogłaszał chęć zwracania -- na pewno też bym usłyszał. :)

Później przestałem słuchać RR. :)

Wszyscy ci (zresztą b. nieliczni), którzy zażądali zwrotu swoje pieniądze

Ja żądam!!!

otrzymali. NIKT z darczyńców nie zgłosił  się do organów scigania z
informacją, że został oszukany i że mu pieniędzy nie zwrócono.

GDybym maiłą zgłasać sięz każdą szkodą, musiałbym ieć nie jednego prawnika,
lecz wielu na swoich usługach. :) GDy mi ,,nieznajomi'' ;) sprawcy potłukli
dzrwi w samochodzie, też nie zgłąszałem się do ,,organów'', a jednaj
uszkodzony samochód można zobaczyć. :)

Owszem, zgłosili się do prokuratury podobne do Ciszewskiego bęcwały, ale

Mnie to nie przeszkadza, że mnie tak nazywasz. Bogu polecam ukaranie :)
tego, kto brał ode  mnie zarabiane przeze nie pieniądze, po czym nazywał
mnie publicznie bęcwałem. :) I zamierzam śmiać się, gdy ten człowiek
ucierpi tak, jak ucierpiały dzieci Kortwerii pod Jeżewem lub jak
ucierpiał JPII czy jego honorowy prałat. :)

okazało się, że ani grosza na Radio Maryja nie wpłacali

Ja wpłacałem. I nawet (za zgodą białostockich przedstawicieli wiadomego
radia) drukowałem i rozprowadzałem blankiety (ale z poprawnym numerem
konta tego radia) za freeko. :) Zakonnica w Augustowie dopominała się
moich danych, gdy jej dałem ,,co nieco'' -- odparłem, że Bóg mnie zna
i że Jego pamięć dla mnie więcej znaczy, niż ludzka. :)

Pozdrawiam ja przy okazji. :) Mnie wielu rozpoznaje, więc być może
i ona mnie przypomina sobie. :) Jeździłem wówczas ,,zielonym samochodem''.
Teraz bywam nazywany ,,białym'', choć u muzułmanów (potomków Tatarów spod
Sokółki) zostałem rozpoznany mimo czarnego ;) przebrania. :)

i ich wiedza na ten
temat polega wyłącznie na plotkach i pomówieniach.

Ja płaciłem na to radio i angażowałem się w jego rozwój.
Wpłaciłem także na ratowanie stoczni. :)

Dlatego tez prokuratura
prawomocnie odmówiła wszczęcia postepowania nie stwierdzając popełnienia
jakiegokolwiek przestepstwa.

Ja wpłaciłem i ja uważam, że zostałem oszukany. O tym, że za te pieniądze
Rydzyk zbudował szkołę, dowiaduję się dopiero teraz -- czyli dużo zebrał. :)

Ja jestem bezrobotnym ex-pracownikiem białostockiej uczelni wyższej.
Z polecenia duchownych rzymskokatolickiego Kościoła zabroniono przyjęcia
mnie do pracy na UwB po tym, jak mnie namówiono do rezygnacji (dla dobra
sprawy) z pracy na jakiś czas. :)

Toteż ci, co powtarzają te bzdury o "oszustwie" są zwykłymi durnami,

Oto uczciwość  Rydzyka -- dureń to ten, kto mu płacił, odejmując sobie od ust.

albo
pospolitymi oszczercami.
E.C usprawiedliwiają tylko jego żółte papiery..

Niestety nie masz numerów czy innych danych tych ,,papierów''. :)
(nie masz, bo tych ,,papierów'' nie ma i nigdy ich nie było)
Masz możliwość ,,szczekania'' -- i dobrze! Jestem zwolennikiem
wolności słowa. :) Ze mną do tej pory nikt nie wygrał, choć
miałem przeciwników ,,godnych'' i straciłem w swym życiu wiele lat. :)

p47

To nie jest nazwisko. :)

Ja byłem bezrobotny i z głodu :) połamały się dwa moje palce (ogólnie
kości i zęby osłabły) -- mleko jest drogie w zestawieniu z mięsem. :)
A Rydzyk w tym czasie budował uczelnię, ale ja dla niego nie byłem
dobrym kandydatem do pracy, choć tu pracowałem i społecznie, i za
spore pieniądze jako informatyk. :) Coś tu dodać? Chyba to, że dla
mnie odległość Toruń-Białystok to żadna odległość, o ile w Toruniu
dostałbym jakiś ,,kąt'' do życia, z możliwością codziennego mycia
się w ciepłej wodzie. :)

I to cały Rydzyk. :)

Czcij ojca swego i matkę swoją. :)
  (czyli ogólnie tych, którym coś zawdzięczasz)

Nie zabijaj.
  (oficjalnie nauka rzymskokatolicka uznaje, iż
  pozostawianie kogoś bez środków do zycia jest zabijaniem)

Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
  (rewelacja o ,,papierach'' w kolorze kanarka) ;)

Nie kradnij.
  (stocznia)

-=-

Płaciłem na Radio Rydzyka :) -- przelewami bankowymi, wpłatami ,,na poczcie'',
wpłatami gotówkowymi w siedzibach (nie tylko w Białymstoku) Radia Maryja.
Część tych wpłat odliczyłem od podstawy opodatkowania, części nie, bo nie
każda wpłata miała pokwitowanie i... Tych darowizn było za dużo, a prawo
zezwalało na odliczanie jakiejś części przychodu. Przychodu miałem bardzo
dużo, ale i datków było sporo. :)

Wpłaciłem też Rydzykowi na ratowanie stoczni. :)

Data: 2010-03-02 23:52:45
Autor: SDD
pralnia Ojca Dyrektora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hmjj7b$ith$1inews.gazeta.pl...

Ja jestem bezrobotnym pracownikiem (...)

Calkowicie OT - coz to za ciekawa fucha?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-03 02:57:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pralnia Ojca Dyrektora

"SDD" hmk4rs$812$1@news.onet.pl

> Ja jestem bezrobotnym pracownikiem (...)

Calkowicie OT - coz to za ciekawa fucha?

+  Ja jestem bezrobotnym ex-pracownikiem

Diabli wiedzą (nie wiem, czy wszyscy diabli), kim
ja jestem -- ex-pracownikiem czy pracownikiem, bo
przy zatrudnianiu miałem być tam pracownikiem tak
długo, jakbym chciał. Łazewskiemu i jemu podobnym
duszpasterzom akademickim :) nie spodobał się mój
status uczelniany. :)

Napisałem pracownikiem zamiast ex-pracownikiem, bo gdzieś
tam w głębinach swego serca nadal czuję się pracownikiem.
Ale rzecz jasna powinienem był napisać ex-pracownikiem. :)

No... Wreszcie ściągnął się d końca film o lesbijce. :)

 http://waszefilmy.gazeta.pl/index.php/76/CHEERLEADERKA?gid=3

Nawet chyba ;) okiełznałem Winzgrozę tak, aby oglądać mimo
niedoboru RAMki... WindowsMediaPlayer jest po prostu koszmarny!

Ale chyba trzeba iść spać. :)

Ktoś ma jakieś dobre linki do dobrych filmów? :)
(najlepiej takich, które można oglądać bez zbędnych utrudnień -- na
przykład pod WXP bez serwisowych packów, choć w ostateczności może być i z packami)
Nudzi mi się. Płuca czują się coraz lepiej, ale mimo wszystko -- nudzi mi się. :)

pralnia Ojca Dyrektora