pranie tapicerki / zapach po psie ;)

Data: 2009-10-06 09:11:59
Autor: XmasX
pranie tapicerki / zapach po psie ;)
potrzebuje usunac nieprzyjemny zapach w samochodzie,
poprzedni wła¶ciciel woził psa w samochodzie i troche mi jedzie ;)
znacie jaki¶ dobry ¶rodek/sposób aby to zrobić samemu
ew jak±¶ firmę w Krakowie która się w tym specjalizuje?

pozdr

Data: 2009-10-06 10:44:39
Autor: Tomasz O.
pranie tapicerki / zapach po psie ;)
Użytkownik "XmasX" <XmasX@cc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:haeqnp$lir$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W Lidlu kilka miesięcy temu kupowałem piankę W5 do czyszczenia tapicerek. Ładnie odswieżyła i wyczy¶ciła mi tapiserkę. Koszt około 6 zł za opakowanie.

Tomasz

Data: 2009-10-06 10:54:22
Autor: Inead
[...]

Ja używałem Tenzi, do kupienia na allegro.Zdał egzamin na 5. Zreszt± chemia moto tej firmy jest bardzo OK.

ak
PS
Nie sprzedaję Tenzi

pranie tapicerki / zapach po psie ;)