pranie ubrań rowerowych z tzw. membraną

Data: 2010-01-29 19:47:48
Autor: kml
pranie ubrań rowerowych z tzw. membraną

Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości news:0030ad24$0$30038$c3e8da3news.astraweb.com...
Witam! Jakie środki chemiczne są polecane do prania ubrań "oddychających" z tzw. membraną (softshelle, lekkie kurtki rowerowe itp.)? Czy pierze się je tylko ręcznie czy można mechanicznie w pralce (niestety, nie posiadam już odpowiedniej metki z oznaczeniami)?

Grangers. Ja zamierzam się przeprać właśnie w tym preparacie, ale od początku miesiąca nie byłem się w stanie ogarnąć z tematem ;/ Inne środki grangersa odbieram bardzo dobrze i nie boje sie wrzucić ciuchów do prania. Jedny ból to cena: 80 PLN za litr :|

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

pranie ubrań rowerowych z tzw. membraną