|prasa| Rowerzysta ma pod górkę

Data: 2009-06-30 12:58:05
Autor: cynamoon
|prasa| Rowerzysta ma pod górkę

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w
wiadomości
Jeszcze trochę dzisiejszej prasy rowerowej.

http://tnij.org/dpd7
- Od 20 lat kursuję po tym mieście, ale takiego wysypu rowerzystów jak
w tym roku to, słowo daję, jeszcze nie widziałem - mówi mi stołeczny
taksówkarz. - Nie lubię ich. Wjeżdżają w dzikim pędzie na przejścia
dla pieszych, z chodnika na jezdnię i odwrotnie, suną pod prąd!
Spowalniają i tak trudny w Warszawie ruch. Z drugiej strony, wie pani,
ja im się nie dziwię. Taki korek. Ta dziewczyna na rowerze będzie
prędzej.

a ja od 40 lat kursuje po tym mieście i takiego wysypu aut jak w tym roku,
słowo daję, jeszcze nie widziałem...
Nie lubię ich i dziwię się im. Taki korek. ;-)
Marek

Data: 2009-06-30 19:53:31
Autor: Adrian S.
cynamoon wrote:

a ja od 40 lat kursuje po tym mieście i takiego wysypu aut jak w tym roku,
słowo daję, jeszcze nie widziałem...
Nie lubię ich i dziwię się im. Taki korek. ;-)
Marek

 dobra odpowiedź, ich jest tyle że chyba się specjalnie gdzieś na internecie
umawiają na te swoje samochodowe manifestacje, i to codziennie od pon do pt
7-9 i 16-18... za czym oni tak protestują? --
Adrian S. the Lajt Rider