prawa autorskie

Data: 2012-11-21 21:29:22
Autor: identyfikator: 20040501
prawa autorskie
chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi mojego dzieła nie zajebali?

Data: 2012-11-21 15:06:51
Autor: witek
prawa autorskie
identyfikator: 20040501 wrote:
chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
mojego dzieła nie zajebali?

a w PIS nie wiedza?

Data: 2012-11-22 00:26:11
Autor: Garg07.
prawa autorskie

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:k8jfpb$84e$2dont-email.me...
identyfikator: 20040501 wrote:
chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
mojego dzieła nie zajebali?

a w PIS nie wiedza?

Kurwę karmisz waść... trolową ...

Data: 2012-11-22 16:11:20
Autor: identyfikator: 20040501
prawa autorskie
Kurwę karmisz waść... trolową ...

prawdę mówiąc to nie rozumiem waszego rozgoryczenia, przecież wasz tusk dosłownie miażdży przeciwników kolejnymi tryumfami... taki wręcz niewyobrażalny sukces, a wam się nie udziela... dziwne.

Data: 2012-11-21 21:31:00
Autor: SQLwiel
prawa autorskie
chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
mojego dzieła nie zajebali?

Opublikować z licencją CC. A jeszcze lepiej - GNU.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-22 00:25:10
Autor: Garg07.
prawa autorskie

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k8jdj2$pd4$1node1.news.atman.pl...
chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi mojego dzieła nie zajebali?

Do tego nalezy dysponowac MÓZGIEM, którego ty zjebany trollu nie posiadasz. Napisz sobie list do cioci, albo kolejny sposrany post pijący do Peło czy Pisdy czy innych pączków. PLONK

Data: 2012-11-22 16:00:33
Autor: identyfikator: 20040501
prawa autorskie
a jak wygląda sprawa stron www? czy jeśli strona jest w jakimś stopniu oryginalna to jakieś prawa do niej mi się należą? co załatwia umieszczenie na stronie dopisku "copyright by (...)"?

Data: 2012-11-22 16:11:07
Autor: SQLwiel
prawa autorskie
a jak wygląda sprawa stron www? czy jeśli strona jest w jakimś stopniu
oryginalna to jakieś prawa do niej mi się należą? co załatwia
umieszczenie na stronie dopisku "copyright by (...)"?

Nic.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-22 16:12:46
Autor: identyfikator: 20040501
prawa autorskie
Nic.

tak podejrzewałem, i żadnych szans na obronę własności?
widzę co robi PO, "przejmuje to co jej się całkowicie należy", i nie ma szans na obronę?

Data: 2012-11-22 16:21:19
Autor: SQLwiel
prawa autorskie
Nic.

tak podejrzewałem, i żadnych szans na obronę własności?
widzę co robi PO, "przejmuje to co jej się całkowicie należy", i nie ma
szans na obronę?

Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej do gruszki od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko, zanim murem się odgrodzą, wetknij co-trza kaj-trza, przytknij druciki, a potem zobaczymy.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-22 16:25:55
Autor: identyfikator: 20040501
prawa autorskie
Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej do gruszki od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko, zanim murem się odgrodzą, wetknij co-trza kaj-trza, przytknij druciki, a potem zobaczymy.

zamach na tuska, o zgrozo... jeszcze by mu pomnik odsłonili koło siedziby hanny gronkiewicz waltz... bo koło kaczyńskiego to pewnie by nie chciał...

Data: 2012-11-22 16:33:38
Autor: SQLwiel
prawa autorskie
[...]

A skąd Ci takie skojarzenia do głowy przyszły? Czy ja coś pisałem o zamachu?
Trza się wziąć do roboty, nawieźć, zaorać, zasiać, zżąć itd...

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-22 18:06:40
Autor:
prawa autorskie
Użytkownik "SQLwiel" napisał:
Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej
do gruszki od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko,
zanim murem się odgrodzą, wetknij co-trza kaj-trza, przytknij
druciki, a potem zobaczymy.

Ale żeby wiedzieć co tam wetknąć to trzeba by się tego doktora akademii rolniczej spytać a jego aresztowali:(
Zresztą potem by się okazało że sprzedano mu parę ton kredy a nie nawozu bo by się po aresztowaniu okazało ze sprzedawca razem z tobą to agenci ABW zwerbowani przez niego a w jego mieszkaniu znaleźli by tony amunicji wszelkiego kalibru a jego matka by zeznała ze głosował na PIS. I na nic by się nie zdały tłumaczenia ze chciał kwiatki PO nawozić:)

prawa autorskie