prawa autorskie - filmy, klipy

Data: 2010-06-14 10:32:22
Autor: Piotr [trzykoty]
prawa autorskie - filmy, klipy
Użytkownik "Darek" <darek__0@op.pl> napisał
Czy wolno mi kilka ściagnietych filmików posklejac z soba
w jeden duzy film?

Zasadniczo bez zgody właściciela praw nie.
Chyba, że chodzi o krótkie fragmenty, a inicjatywa wiąże się z koniecznością np. porównania naukowego, krytycznej analizy tych utworów itp.

Dodam ze cala zabawa jest w pelni niekomercyjna - na stronie
internetowej, zadnych reklam, zadnych odplatnosci za kozystanie
z serwisu itd.  - chrakter wylacznie informacyjny w celu rozpowszechnienia
pewnego tematu. Komercyjna dzialalnosc nie jest rowniez planowana
co do w/w serwisu.

Nie ma to znaczenia.

Data: 2010-06-14 11:47:56
Autor: Darek
[...]

ok. juz zrezygnowalem z tego zamyslu
czy w takim razie moge umiescic legalnie linki do filmow na youtube
ktory bedzie wyswietlany na mojej stronie bez przekirowywania na stronie youtube,
bez lamania praw autorskich?

Pzdr

prawa autorskie - filmy, klipy