prawa do dzieła

Data: 2011-08-07 17:54:49
Autor: identifikator: 20110701
prawa do dzieła
czy Ktoś się orientuje, jak legalnie przejąć prawa do dzieła?

Data: 2011-08-07 17:55:23
Autor: identifikator: 20110701
prawa do dzieła
chodzi o przypadek gdy Ktoś pisze mi coś z zamiarem umieszczenia tego na www (oczywiście taka jest umowa).

Data: 2011-08-07 18:28:21
Autor: Marian Paździoch
prawa do dzieła
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:j1mcg7$k84$1news.onet.pl...
czy Ktoś się orientuje, jak legalnie przejąć prawa do dzieła?

Sporządzić umowę przekazania/nabycia autorskich praw majątkowych. Tzn. to jest za zgodą obu stron. Bo nie wiem co miałeś na myśli pisząc "przejąć" ;). Jednostronnie się nie da.

Pzdr.
M.

Data: 2011-08-07 18:35:53
Autor: identifikator: 20110701
prawa do dzieła
jest za zgodą obu stron. Bo nie wiem co miałeś na myśli pisząc "przejąć" ;). Jednostronnie się nie da.

no tak, obustronnie, a skąd zassać jakąś przykładową umowę? to znaczy jak ona się fachowo nazywa to może sam znajdę...

Data: 2011-08-07 18:38:58
Autor: Michał
prawa do dzieła
On 08/07/2011 06:35 PM, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

Hmmm.

A próbowałeś poszukać w tym, no, Internecie ?

M.

Data: 2011-08-07 18:40:33
Autor: identifikator: 20110701
prawa do dzieła
A próbowałeś poszukać w tym, no, Internecie ?

tak szukałem...

Data: 2011-08-07 18:42:57
Autor: Marian Paździoch
prawa do dzieła
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:j1met7$uni$1news.onet.pl...
no tak, obustronnie, a skąd zassać jakąś przykładową umowę? to znaczy jak ona się fachowo nazywa to może sam znajdę...

Nie polecam korzystać z gotowców w tym przypadku. Jest sporo indywidualnych cech, których brak wyszczególnienia w umowie może spowodować nieskuteczność przeniesienia praw.

Pzdr.
M.

Data: 2011-08-07 19:03:12
Autor: identifikator: 20110701
prawa do dzieła
a można coś więcej?

Data: 2011-08-07 19:05:22
Autor: Marian Paździoch
prawa do dzieła
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:j1mgge$5l5$1news.onet.pl...
a można coś więcej?

Na ile się znam na tyle mogę pomóc. Nie chcę wchodzić w szczegóły bo nie jestem na przykład Olgierdem ;). Polecam poczytać ustawę o prawie autorskim i samemu kombinować jeśli sie jest w stanie ją zrozumieć lub zwrócić się do prawnika celem przygotowania umowy.

Pzdr.
M.

Data: 2011-08-08 08:23:49
Autor: Massai
prawa do dzieła
identifikator: 20110701 wrote:

a można coś więcej?

Za dużo do pisania.
Idź do pierwszej lepszej kancelarii, przygotują Ci umowę za 100-200 pln.

--
Pozdro
Massai

prawa do dzieła