[spam]prawa do funduszu inwestycyjnego sprzedam

Data: 2009-02-28 22:06:25
Autor: pawel
[spam]prawa do funduszu inwestycyjnego sprzedam
Ponad rok temu założyłem polisę ubezpieczeniową (fundusz ubezpieczeniowy, III filar) dla nowonarodzonej córki. Wybór padł na "Plan inwestycyjny AXA" ze  składką regularną. Z pewnością jest to dobra inwestycja tylko ze długoterminowa. Ja niestety nie mogę czekać z powodów osobistych ani dłużej oszczędzać dlatego chętnie odsprzedam prawa do tegoż planu za 50 % jego obecnej wartości. Szczegóły na temat polisy są tutaj http://www.axa-polska.pl/u235/navi/33740 jeżeli jest ktoś zainteresowany taką inwestycją proszę o kontakt na priv. Lepszej propozycji inwestycyjnej nie ma na rynku. Chcę sprzedać jednostki uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym za połowę ich rzeczywistej wartości. (ok 1500 PLN)
pozdrawiam
pawel

[spam]prawa do funduszu inwestycyjnego sprzedam