prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu

Data: 2012-02-10 15:22:46
Autor: Marco
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Witam,
czy pracodawca ma prawo wymagaæ ode mnie przeszkolenia moich
wspó³pracowników oraz osoby zatrudnionej na moje stanowisko mimo ¿e nie
poniós³ ¿adnych kosztów na moje szkolenie gdy¿ wymaganych programów
graficznych i DTP uczy³em siê sam w domu?
Marco

Data: 2012-02-10 06:27:55
Autor: Adam Klobukowski
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Pracodawca ma prawo wydawaæ Ci polecenia, które ty masz realizowaæ, chyba ¿e uwa¿asz ¿e godz± w twoj± godno¶æ osobist± - wówczas mo¿esz odmówiæ. To oczywi¶cie uproszeczenie, ale bliskie prawdy.

AdamK

Data: 2012-02-10 16:45:18
Autor: RadoslawF
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Dnia 2012-02-10 15:22, U¿ytkownik Marco napisa³:
[...]

Przeszkolenia w obs³udze jakich¶ konkretnych programów raczej
nie, bo szkolenia w zakresie z tych programów w zakresie
obowi±zków raczej nie masz, przeszkolenia i wprowadzenia w
tajniki stanowiska pracy jak najbardziej.

Zamiast siê droczyæ z pracodawc± urz±dzi³ bym zastêpcom kurs
malowania z rêki, i niech siê pracodawca cieszy.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2012-02-10 18:56:14
Autor: m4rkiz
"Marco" <kiclam-wytnij-to@interia.pl> wrote in message news:4f352838$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

teoretycznie moze, ale jezeli nie jestes nauczycielem\instruktorem to
dzielenie sie ta wiedza wcale nie musi ci przychodzic bardzo latwo, prawda?

jak ich przeszkolisz przez miesiac z rzeczy ktore beda praktycznie nieprzydatne
to wystarczy to nazwac budowaniem podstaw pod dalsze szkolenie ;)

Data: 2012-02-10 20:00:00
Autor: Zbynek Ltd.
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Elo

Marco napisa³(a) :
[...]

Nie wiem, czy siê co¶ nie zmieni³o, ale mo¿esz w trakcie
wypowiedzenia wzi±æ wolne 1 lub 2 dni na poszukiwanie pracy, w
zale¿no¶ci od sta¿u. O chorobie w sezonie wirusowym nie wspominam.
O ile w obowi±zkach nie masz zapisanego szkolenia z programów, to
nie nadajesz siê do tego ;-) W gardle drapie, gubisz w±tki, itp.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu