prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu

Data: 2012-02-10 16:45:18
Autor: RadoslawF
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Dnia 2012-02-10 15:22, U¿ytkownik Marco napisa³:
Witam,
czy pracodawca ma prawo wymagaæ ode mnie przeszkolenia moich
wspó³pracowników oraz osoby zatrudnionej na moje stanowisko mimo ¿e nie
poniós³ ¿adnych kosztów na moje szkolenie gdy¿ wymaganych programów
graficznych i DTP uczy³em siê sam w domu?

Przeszkolenia w obs³udze jakich¶ konkretnych programów raczej
nie, bo szkolenia w zakresie z tych programów w zakresie
obowi±zków raczej nie masz, przeszkolenia i wprowadzenia w
tajniki stanowiska pracy jak najbardziej.

Zamiast siê droczyæ z pracodawc± urz±dzi³ bym zastêpcom kurs
malowania z rêki, i niech siê pracodawca cieszy.
:-)

Pozdrawiam

prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu