prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu

Data: 2012-02-10 20:00:00
Autor: Zbynek Ltd.
prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu
Elo

Marco napisa³(a) :
czy pracodawca ma prawo wymagaæ ode mnie przeszkolenia moich
wspó³pracowników oraz osoby zatrudnionej na moje stanowisko mimo ¿e nie
poniós³ ¿adnych kosztów na moje szkolenie gdy¿ wymaganych programów
graficznych i DTP uczy³em siê sam w domu?

Nie wiem, czy siê co¶ nie zmieni³o, ale mo¿esz w trakcie
wypowiedzenia wzi±æ wolne 1 lub 2 dni na poszukiwanie pracy, w
zale¿no¶ci od sta¿u. O chorobie w sezonie wirusowym nie wspominam.
O ile w obowi±zkach nie masz zapisanego szkolenia z programów, to
nie nadajesz siê do tego ;-) W gardle drapie, gubisz w±tki, itp.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Cz³owiek zaczyna u¿ywaæ dopiero wtedy rozumu, gdy koñcz± mu siê
wszystkie mo¿liwo¶ci.]

prawa i obowi±zki pracownika na wypowiedzeniu