prawdomówny jak pisior

Data: 2018-06-06 10:34:56
Autor: japanizer
prawdomówny jak pisior
https://www.wprost.pl/kraj/10130365/posel-pis-zarzekal-sie-ze-nie-pobiera-pieniedzy-publicznych-otoz-pobiera.html

  Poseł PiS zarzekał się, że nie pobiera pieniędzy publicznych. Otóż pobiera

  Dominik Tarczyński w publicznych sporach z dziennikarzami przekonywał, że jako   poseł ,,niezawodowy" nie pobiera pieniędzy ze środków publicznych. Kancelaria   Sejmu oficjalnie zaprzeczyła jego słowom. Niewygodną prawdę ujawnił dziennikarz   Wirtualnej Polski Michał Wróblewski.   ,,Nie jestem posłem zawodowym. Zrezygnowałem z pieniędzy publicznych. Nie   pobieram" - stwierdził po raz pierwszy poseł Dominik Tarczyński, kiedy 15   stycznia spierał się z Bartoszem Węglarczykiem z Onetu. ,,Nie jestem posłem   zawodowym. Nie pobieram pieniędzy publicznych. Zatkao kakao?!" - pisał z kolei   13 kwietnia do jednego z internautów na Twitterze. Po raz trzeci Tarczyński   wyparł się podczas internetowej dyskusji z Bartoszem Wielińskim z ,,Wyborczej",   który zwracał mu uwagę na pensję otrzymywaną z podatków. - Kiedy PiSior kłamie?
- Jak tylko otwiera usta.

prawdomówny jak pisior