prawdziwie mocny klej

Data: 2010-10-08 21:10:38
Autor: kogutek
prawdziwie mocny klej
witam
Do sklejenia mam zawias w laptopie (nie do kupienia).
Próbowałem poxipolu ale po 10h od sklejenia i przy pierwszej próbie
wytrzymalościowej po prostu odłamał sie przy leciutkim nacisnieciu
palcem - jednym słowem badziewie mocne tylko w reklamie. Ktoś zna
jakis dobry klej. Tworzywo to chyba aluminium lub podobny stop. Dość
spora powierzchnia połączenia, czysta i nawet zazębiająca sie wiec
dobry klej powinien sobie poradzić. Jest to cześć zawiasu nie narazona
na największe naprężenia i dlatego licze że ma szanse to zrobić klejem.
Nie chcę Cie martwić ale nie ma takich klejów. Daj gdzieś zdjęcie tego elementu.
Bez zdjęcia określenie sposobu naprawy jest niemożliwe.

--

prawdziwie mocny klej