prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

Data: 2019-04-19 05:24:17
Autor: nowyjestem
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
od kilku lat przenosiłem sobie nr między play i aero2
za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł
w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych
rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd
tak dużo skorzystałem - nie zmienia to jednak faktu, że muszę
poszukać sobie nowej oferty żeby było dużo i bardzo tanio...

jestem zmuszony poszukać oferty płatnej, ale jak najmniej płatnej

dzwonię dużo, więc jakiś nolimit (nie zależy mi na internecie, a
sms też piszę mało, więc same minuty krajowe bez limitu wystarczą)

znalazłem ofertę 7,99zł w lajtmobile abonament, ale mam pytania:

1) naprawdę nie ma nic tańszego? nie ma abonamentów np. za 5zł czy 1zł?

2) czy za te 7,99zł dostanę "prawdziwy" nolimit? Kiedyś zdarzały się
u innych operatorów oferty że niby dawali nolimit, ale jak klient
dzwonił np. 1800 minut w miesiącu to blokowali "za łamanie regulaminu"
mimo że regulaminu mie łamano - chcę upewnić się czy lajtmobile
nie odwala takich nieetycznych nr

3) czy są jakieś inne przykre niespodzianki albo nieznane mi wady
tego konkretnego operatora jakim jest lajtmobile?

Data: 2019-04-19 16:20:07
Autor: Skylla
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Myślę, że to dylematy psujące bardziej na grupę cebulową.

Data: 2019-04-19 17:59:48
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

[...]

Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?
Ile czasu ci to zajmowało?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2019-04-19 13:55:15
Autor: nowyjestem
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 19:59:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?

wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut
moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

Data: 2019-04-20 08:59:50
Autor: Budzik
> [...]

Ile czasu ci to zajmowało?

wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut

a skad aero wiedziało ze ma ci wysłac kuriera z 40 umowami?

moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut

40 umow w 50 minut?

obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

Rozumiem ze co 2 miesiace w kazdym urzadzeniu musiałes wymienic sima?
Wzystkie urzadzenia masz pod reka?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2019-04-22 22:53:54
Autor: tck
W dniu 20.04.2019 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

pewnie 50min oczekiwania na obsługę;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-20 11:30:15
Autor: Filip454
W dniu 2019-04-19 o 22:55, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Rejestrowałeś wszystko na swoje dane osobowe? :)

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-04-20 09:15:07
Autor: J.F.
Dnia 19 Apr 2019 17:59:48 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ale 40 nr po 200 zl, no nawet niech po 50zl, to jednak 2000 - warto
sie schylic :-)

J.

Data: 2019-04-20 08:59:47
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Chyba nie sadzisz ze on te 200zł do reki dostał...
Tak naprawde dostał jakies 12-15zł od numeru miesiecznie czyli 30zł a nie 200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2019-04-20 04:08:01
Autor: nowyjestem
W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 10:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

oczywiście niec więcej niż 2h bo do salonu play trzeba pójść i wrócić
formularz przenoszenia play też nie wypełni się sam - trzeba te nr wpisać z ręki, sprawdzić brak pomyłek, itd., wymiana sim w telefonie, itd.

nie liczyłem ile to czasu ale kilka góra kilkanaście h /mies..
wszystko na swoje dane osobowe

liczyłem na to że wykręcę ten nr raz, udało się naście razy przez kilka lat

Data: 2019-04-20 04:27:06
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Wesołych Świąt.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 16:59:46
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik  h.sliwinski@gmail.com ...

Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Wesołych Świąt.

? Jak to? Załózmy ze całosc zajeła mu 20h. Zyskał 1200zł. 60zł za godzine. Nie najgorzej jeżeli innych negatywnych aspektów brak.

O ile oczywiście te 40 numerów jest aktywnie wykorzystywanych, bo jeżeli nie, to obliczenia mogą być juz inne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2019-04-20 18:41:58
Autor: ToMasz
W dniu 20.04.2019 o 13:27, h.sliwinski@gmail.com pisze:
Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem. wrócił gość z pracy, nie wiadomo czy dostaje 1500zł na rękę czy 5 tyś. siedzi, patrzy na telewizor z polsatem i myśli- może na spacer pójdę? A nie, bo to godzina w plecy. może się wykąpię- nie, bo to -pół godziny w plecy, a w sobotę sie kąpałem. a może sima zarejestruję, aby przez parę miesięcy gadać za darmo? no ma takie hobby. Może tam gdzie mieszka jest nuda, bezrobocie i smutek. Może dzięki temu nie płaci za internet, który przeciętnie kosztuje 40-50zł. Ja z tych promocji korzystałem wcześniej, jak termin był poł roku i bardzo byłem zadowolony

ToMasz

Data: 2019-04-21 09:45:47
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

> z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem...
ToMasz

Z całym szacunkiem, ale dorabiasz ideologię.
Tym bardziej, że nowy jest gotów zapłacić np. za lajt....
Znaczy to, że nie potrzebuje jednego numeru bez limitu, tylko jak najwięcej  jak najtańszym kosztem.
A to dlatego, że po pierwszym "numerze" numer idzie do blokowanych.
I apk jak np. "Odebrać telefon", którą używa multum ludzi, z automatu, po odpowiedniej konfiguracji, "rozsyła" taki numer pozostałym.
I kicha.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 13:32:36
Autor: J.F.
Dnia 20 Apr 2019 08:59:47 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Duzo gada (na 40 telefonach ?), to jakis nolimit ... i juz sie robi
19-25zl/mc. Totez przyjalem 50.

200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

Bardzo niezle, jak sie ma 40 ludzi, ktorzy na ciebie zarabiaja.
Bo mnie by sie raczej nie chcialo ... z jednym numerem.

No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

J.

Data: 2019-04-20 16:59:47
Autor: Budzik
[...]

Przy takiej ilosci numerów no limit spokojnie za 15zł by dostał.
Ale oczywiscie zakładam ze te 40 numerów jest wykorzystywanych. Jak?
Tego nie wiem.

[...]

Ano.

No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

Zakładajac czas potrzebny na dojechanie tu ta, wymiane simów etc to chyba słaba godzinówka by wyszła.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2019-04-19 23:20:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

<nowyjestem@poczta.pl> bc398f31-9698-4647-b255-2e11b4b817ef@googlegroups.com

: za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
: potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł

Marudzisz -- faktycznie dostajesz 500 na 150 a później
20 GB na bodajże (jeszcze nie skorzystałem) 60 dni
i kolejny rok ważności... Ciebie net nie interesuje,
ale 150 to znacznie więcej niż 60...

: w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych

Co 60 dni przenosiny? Raczej nudne...

: rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
: ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

Nie możesz na kogoś innego?...

: no cóż, zamiast marudzić że już nie można, ciesze się że dotąd

IMO jednak marudzisz... Chcesz mieć ponad 1800 minut miesięcznie
i nie chcesz zapłacić nawet kilku pln?!

Ja nie chcę płacić, ale mnie by 1800 minut wystarczyło chyba na
kilkadziesiąt lat... 1 GB transferu miesięcznie (oby rozsądnie
liczonego) to też dla mnie dużo, bo w mieszkaniu korzystam ze
stacjonarnego. (za który też nie płacę)

-=-

Gdzie trzymasz te 40 numerów? Pytam, bo mnie potrzebna przechowalnia.
W Orange jest OK, ale ich polityka multilogowań niezbyt mi odpowiada.
Piszą, że zamierzają to zmienić, ale na razie nie zmieniają...

Virgin Mobile kończy się pod wieloma względami -- zabiorę stamtąd
kilka numerów...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-04-20 22:14:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

"Eneuel Leszek Ciszewski" q9de26$nlp$1@node2.news.atman.pl

[...]

Rzeczywiście już tylko 200 na 60, ale wcześniej było 500 na
150 -- po co więc korzystałeś wielokrotnie z 200 na 60?

[...]

Myślałem, że periodycznie ;) przenosisz tylko kilka
numerów a pozostałe gdzieś trzymasz na ,,lepsze czasy''.

-=-

40 numerów przenosiłeś do Play w 50 minut?
Tyle czasu bym zarezerwował na przeniesienie jednego
numeru do Play -- z założeniem, że od razu trafię na
salon zaopatrzony Faktycznie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-20 00:34:40
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Ja prdle...

Data: 2019-04-20 05:19:31
Autor: nowyjestem
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
uwzględniając specyfikę grup dyskusyjnych spokojnie zapoznałem się z wszystkimi pobocznymi uwagami typu: cebulak, nie chciałoby mi się, to bez sensu, itd. itp.

teraz jednak proszę o powrót do głównego wątku i o poradę, jaki abonament nolimit mam wybrać i w jakiej sieci

parafrazując uwagi pod moim adresem powiem pół żartem pół serio że ma to być sieć niecebulowa :) tzn. nie taka która najpierw daje nolimit a potem blokuje nr każe dzwonić do BOK z innego nr, aby po kilku godzinach starań o połączenie jakiś student zatrudniony na umowie zlecenia powiedział mi "bo pan za dużo dzwoni" :)

myślałem o "lajt mobile" 7,99zł (co x40 daje 319,60zł) ale w sieci mnóstwo opinii o blokadach nr "za to że człowiek dzwoni"

jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Data: 2019-04-20 06:06:42
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?
9,90 a2mobile. Nie słyszałem o blokowaniu "dużoromawiających"
Wystarczy jeden numer.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 15:29:57
Autor: radekp@konto.pl
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Sat, 20 Apr 2019 06:06:42 -0700 (PDT), w
<07df53fd-a4aa-42bd-8bbc-58d934505ef9@googlegroups.com>, h.sliwinski@gmail.com
napisał(-a):

> jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?

Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

Data: 2019-04-20 16:59:46
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?

Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

Nawet jezeli to po co mu 40 numerów? --
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2019-04-21 00:02:26
Autor: radekp@konto.pl
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
20 Apr 2019 16:59:46 GMT, w <XnsAA37BF90FECDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

Może dzwonić na 40 numerów na raz, a podjętą rozmowę przełącza do jeden z 5 pań
konsultantek :)

Data: 2019-04-21 09:47:56
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

> Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...
> Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

Bo użytkownicy np. "Odebrac telefon" z automatu mają takie numery w blokowanych.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 16:59:47
Autor: Budzik
[...]

Zapytaj po prostu u kilku opów. 40 numerów to jest ilosc która juz moze wykazac jakies zainteresowanie.
Mysle ze w play dostaniesz no limit za jakies 15zł za numer. Do tego net pewnie z limitem ale takim ze bedzie ciezko go wykorzystac (15GB na nr?)

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2019-04-20 18:45:35
Autor: ToMasz
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

myślałem o "lajt mobile" 7,99zł
to nie myśl, bo umowa jest _tylko_ na 6 miesięcy a aktywacja 19zł. czyli masz ((7.99x6)+19)/6=

ToMasz

prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?