prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

Data: 2019-04-19 17:59:48
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

od kilku lat przenosiłem sobie nr między play i aero2
za każde przeniesienie do play dostawałem 200zł na 60 dni
potem ucieczka do aero2 na dzień lub 2 i powrót dla 200zł
w ten sposób kilka lat dużo dzwoniąc nie płaciłem żadnych
rachunków ani nie kupowałem doładowań (40 zarejestrowanych nr)
ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?
Ile czasu ci to zajmowało?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2019-04-19 13:55:15
Autor: nowyjestem
W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 19:59:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> ale niestety play mnie rozpracował i mi kolejnych 200zł nie dał

Chciałbym sie upewnic - robiłes ten numer dla 40 numerów?

wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut
moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

Data: 2019-04-20 08:59:50
Autor: Budzik
> [...]

Ile czasu ci to zajmowało?

wizyta kuriera u mnie (aby podpisać 40 umów z aero2 jakieś 60 minut

a skad aero wiedziało ze ma ci wysłac kuriera z 40 umowami?

moja wizyta w salonie play jakieś 50 minut

40 umow w 50 minut?

obydwa zdarzenia z częstotliwością raz na 2 miesiące

Rozumiem ze co 2 miesiace w kazdym urzadzeniu musiałes wymienic sima?
Wzystkie urzadzenia masz pod reka?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2019-04-22 22:53:54
Autor: tck
W dniu 20.04.2019 o 10:59, Budzik pisze:
[...]

pewnie 50min oczekiwania na obsługę;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-04-20 11:30:15
Autor: Filip454
W dniu 2019-04-19 o 22:55, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Rejestrowałeś wszystko na swoje dane osobowe? :)

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-04-20 09:15:07
Autor: J.F.
Dnia 19 Apr 2019 17:59:48 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ale 40 nr po 200 zl, no nawet niech po 50zl, to jednak 2000 - warto
sie schylic :-)

J.

Data: 2019-04-20 08:59:47
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Chyba nie sadzisz ze on te 200zł do reki dostał...
Tak naprawde dostał jakies 12-15zł od numeru miesiecznie czyli 30zł a nie 200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2019-04-20 04:08:01
Autor: nowyjestem
W dniu sobota, 20 kwietnia 2019 10:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

oczywiście niec więcej niż 2h bo do salonu play trzeba pójść i wrócić
formularz przenoszenia play też nie wypełni się sam - trzeba te nr wpisać z ręki, sprawdzić brak pomyłek, itd., wymiana sim w telefonie, itd.

nie liczyłem ile to czasu ale kilka góra kilkanaście h /mies..
wszystko na swoje dane osobowe

liczyłem na to że wykręcę ten nr raz, udało się naście razy przez kilka lat

Data: 2019-04-20 04:27:06
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Wesołych Świąt.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 16:59:46
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik  h.sliwinski@gmail.com ...

Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Wesołych Świąt.

? Jak to? Załózmy ze całosc zajeła mu 20h. Zyskał 1200zł. 60zł za godzine. Nie najgorzej jeżeli innych negatywnych aspektów brak.

O ile oczywiście te 40 numerów jest aktywnie wykorzystywanych, bo jeżeli nie, to obliczenia mogą być juz inne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2019-04-20 18:41:58
Autor: ToMasz
W dniu 20.04.2019 o 13:27, h.sliwinski@gmail.com pisze:
Dla 10 zł/mc robić z siebie cebulakowego Janusza?
Słabo cenisz godzinę swojej pracy;
z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem. wrócił gość z pracy, nie wiadomo czy dostaje 1500zł na rękę czy 5 tyś. siedzi, patrzy na telewizor z polsatem i myśli- może na spacer pójdę? A nie, bo to godzina w plecy. może się wykąpię- nie, bo to -pół godziny w plecy, a w sobotę sie kąpałem. a może sima zarejestruję, aby przez parę miesięcy gadać za darmo? no ma takie hobby. Może tam gdzie mieszka jest nuda, bezrobocie i smutek. Może dzięki temu nie płaci za internet, który przeciętnie kosztuje 40-50zł. Ja z tych promocji korzystałem wcześniej, jak termin był poł roku i bardzo byłem zadowolony

ToMasz

Data: 2019-04-21 09:45:47
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

> z obliczeń wychodzi, że cirka ponad 50 gr/h

Absolutnie nie zgadzam się z takim podejściem...
ToMasz

Z całym szacunkiem, ale dorabiasz ideologię.
Tym bardziej, że nowy jest gotów zapłacić np. za lajt....
Znaczy to, że nie potrzebuje jednego numeru bez limitu, tylko jak najwięcej  jak najtańszym kosztem.
A to dlatego, że po pierwszym "numerze" numer idzie do blokowanych.
I apk jak np. "Odebrać telefon", którą używa multum ludzi, z automatu, po odpowiedniej konfiguracji, "rozsyła" taki numer pozostałym.
I kicha.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 13:32:36
Autor: J.F.
Dnia 20 Apr 2019 08:59:47 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Duzo gada (na 40 telefonach ?), to jakis nolimit ... i juz sie robi
19-25zl/mc. Totez przyjalem 50.

200... I tak niezle jezeli cała operacja zajmowała mu, jak twierdzi 2h...
30 x 40 = 1200zł za 2h roboty. Tyle ze w te 2h nie wierze za bardzo ale zaraz pomaglujemy temat :)

Bardzo niezle, jak sie ma 40 ludzi, ktorzy na ciebie zarabiaja.
Bo mnie by sie raczej nie chcialo ... z jednym numerem.

No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

J.

Data: 2019-04-20 16:59:47
Autor: Budzik
[...]

Przy takiej ilosci numerów no limit spokojnie za 15zł by dostał.
Ale oczywiscie zakładam ze te 40 numerów jest wykorzystywanych. Jak?
Tego nie wiem.

[...]

Ano.

No ale np 6 numerow w rodzinie ... to juz 100+ :-)

Zakładajac czas potrzebny na dojechanie tu ta, wymiane simów etc to chyba słaba godzinówka by wyszła.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?