prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

Data: 2019-04-20 05:19:31
Autor: nowyjestem
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
uwzględniając specyfikę grup dyskusyjnych spokojnie zapoznałem się z wszystkimi pobocznymi uwagami typu: cebulak, nie chciałoby mi się, to bez sensu, itd. itp.

teraz jednak proszę o powrót do głównego wątku i o poradę, jaki abonament nolimit mam wybrać i w jakiej sieci

parafrazując uwagi pod moim adresem powiem pół żartem pół serio że ma to być sieć niecebulowa :) tzn. nie taka która najpierw daje nolimit a potem blokuje nr każe dzwonić do BOK z innego nr, aby po kilku godzinach starań o połączenie jakiś student zatrudniony na umowie zlecenia powiedział mi "bo pan za dużo dzwoni" :)

myślałem o "lajt mobile" 7,99zł (co x40 daje 319,60zł) ale w sieci mnóstwo opinii o blokadach nr "za to że człowiek dzwoni"

jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Data: 2019-04-20 06:06:42
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?
9,90 a2mobile. Nie słyszałem o blokowaniu "dużoromawiających"
Wystarczy jeden numer.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 15:29:57
Autor: radekp@konto.pl
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Sat, 20 Apr 2019 06:06:42 -0700 (PDT), w
<07df53fd-a4aa-42bd-8bbc-58d934505ef9@googlegroups.com>, h.sliwinski@gmail.com
napisał(-a):

> jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?

Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

Data: 2019-04-20 16:59:46
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> jakaś inna propozycja w ich miejsce?

Czekaj, czekaj, bo czegoś nie rozumiem.
Potrzebujesz tylko dzwonić?
To po członka utrzymywać 40 numerów?

Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...

Nawet jezeli to po co mu 40 numerów? --
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2019-04-21 00:02:26
Autor: radekp@konto.pl
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
20 Apr 2019 16:59:46 GMT, w <XnsAA37BF90FECDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

Może dzwonić na 40 numerów na raz, a podjętą rozmowę przełącza do jeden z 5 pań
konsultantek :)

Data: 2019-04-21 09:47:56
Autor: h.sliwinski
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

> Bo to pewnie jakiś spamer "chcesz pan kredyt"...
> Nawet jezeli to po co mu 40 numerów?

Bo użytkownicy np. "Odebrac telefon" z automatu mają takie numery w blokowanych.

--
Heniek

Data: 2019-04-20 16:59:47
Autor: Budzik
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?
Użytkownik  nowyjestem@poczta.pl ...

[...]

Zapytaj po prostu u kilku opów. 40 numerów to jest ilosc która juz moze wykazac jakies zainteresowanie.
Mysle ze w play dostaniesz no limit za jakies 15zł za numer. Do tego net pewnie z limitem ale takim ze bedzie ciezko go wykorzystac (15GB na nr?)

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2019-04-20 18:45:35
Autor: ToMasz
prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?

myślałem o "lajt mobile" 7,99zł
to nie myśl, bo umowa jest _tylko_ na 6 miesięcy a aktywacja 19zł. czyli masz ((7.99x6)+19)/6=

ToMasz

prawdziwy no limit najtaniej - gdzie?