[Gazownia] prawie jak Joe

Data: 2012-11-09 09:23:58
Autor: Olin
[Gazownia] prawie jak Joe
Wzywał pomocy, zsunął się do schroniska. Wypadek w Tatrach

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,12821361,Wzywal_pomocy__zsunal_sie_do_schroniska__Wypadek_w.html

 Nie miał telefonu komórkowego, nie powiedział nikomu o trasie wyprawy.
Młody niemiecki turysta uległ wypadkowi pod Rysami. Bezskutecznie wzywał
pomocy, w końcu rano doczołgał się do schroniska koło Morskiego Oka.
25-letni mężczyzna, który samotnie wędrował po Tatrach, w środę koło
godziny 15 spadł ze szlaku w rejonie Buli pod Rysami. - Podczas upadku
doznał poważnego urazu nogi. Kość z okolic stawu skokowego przebiła skórę i
solidny górski skórzany but - poinformował ratownik dyżurny Tatrzańskiego
Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego Tomasz Wojciechowski.

Nie posiadając telefonu komórkowego, poszkodowany bezskutecznie wzywał
pomocy. Na dodatek wcześniej nie poinformował nikogo o planowanej trasie
swojej wycieczki. - Uznał, że aby przeżyć, musi sam zejść. Na zdrowej nodze
i rękach zsuwał się w stronę Morskiego Oka. Do schroniska dotarł około 6.40
rano - mówi ratownik. Po opatrzeniu przez ratowników został przewieziony do
zakopiańskiego szpitala. - Trafił do nas wyczerpany, ale w stanie dobrym,
ma otwarte złamanie stawu skokowego - mówi ordynator oddziału ratunkowego
zakopiańskiego szpitala Ali Issa Darwich.

W Tatrach panują bardzo trudne warunki do uprawiania turystyki. - Polewa
lodowa, na tym minimalna ilość śniegu - najgorsze warunki, jakie mogą być -
dodaje dyżurny TOPR. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-11-09 18:42:21
Autor: Titus Atomicus
[Gazownia] prawie jak Joe
In article <wgy7py8e2ny4$.1l9spua8i6xa3$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

Wzywał pomocy, zsunął się do schroniska. Wypadek w Tatrach

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,12821361,Wzywal_pomocy__zsunal_sie_do_s
chroniska__Wypadek_w.html
:-)
Wiedzialem, ze to wrzucisz.
A przy okazji - gdzie zostawil rower?
--
TA

Data: 2012-11-10 12:05:58
Autor: Roztoczny Joe
prawie jak Joe
Joe, jak się zgubi, to najwyżej dojdzie na imprezę później, ale
dojdzie. Jeśli natomiast "góra chce zabić", to rozbija obóz pośredni i
przygotowawszy się do ataku szczytowego - dochodzi... Więc nie jak
Joe :)

Roztoczny Joe

Data: 2012-11-10 21:58:04
Autor: Marcin Lubojanski
prawie jak Joe
W dniu 2012-11-10 15:05, Roztoczny Joe pisze:
[...]

Aż z ciekawości sprawdziłem kiedy to było z tą "górą co chce zabić".
2005. Już 7 lat a dalej każdy o tym gada/pisze. Nieźle :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2012-11-11 10:16:55
Autor: Zbynek Ltd.
prawie jak Joe
Elo

Marcin Lubojanski napisał(a) :
[...]

Wybijające się literatura zostaje zapamiętana. Kto wie, czy nie stanie się nawet częścią ekosystemu ;-) Może za jakiś czas będzie nawet w DNA kryla.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-11 21:21:17
Autor: Tomasz Sójka
prawie jak Joe
Dnia Sat, 10 Nov 2012 21:58:04 -0500, Marcin Lubojanski napisał(a):

[...]

Jak pojawi się lepszy tekst - wymienimy. A na razie ten wciąż jest dobry i
nieodmiennie razi ;) celnością.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-11-12 08:18:26
Autor: bans
prawie jak Joe
W dniu 2012-11-11 03:58, Marcin Lubojanski pisze:

Aż z ciekawości sprawdziłem kiedy to było z tą "górą co chce zabić".
2005. Już 7 lat a dalej każdy o tym gada/pisze. Nieźle :D

Ba, kiedys zidentyfikowalem te dziweczyne, zamienilaem z nia kilka maili i przekazalem jej opinie z precla. Oczywiscie dostalo sie wam, ze jestescie nieczuli na potege i piekno gor oraz nie znacie sie na literaturze - to wszystko w tonie protekcjonalno-poblazliwym.

--
bans

Data: 2012-11-26 11:02:05
Autor: Roztoczny Joe
prawie jak Joe
On 12 Lis, 08:18, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

jestescie nieczuli na potege i piekno gor oraz nie znacie sie na
literaturze - to wszystko w tonie protekcjonalno-poblazliwym.

Moze uda sie ta dziewczyne zaprosic na JJSP albo na biwak. Moze by
wtedy zrewidowala zdanie o nas...

Roztoczny Joe

Data: 2012-11-27 17:57:29
Autor: Tomasz Sójka
prawie jak Joe
Dnia Mon, 26 Nov 2012 11:02:05 -0800 (PST), Roztoczny Joe napisał(a):

[...]

Już to widzę, dziewczę wychodzi rano z namiotu, a tu dwadzieścia wiewiórek
wisi na krzakach... :-D
Pozdrawiam Tomek

[Gazownia] prawie jak Joe