"prawie jak manitou" ciąg dalszy

Data: 2009-04-24 23:04:07
Autor: Wojciech Waga
"prawie jak manitou" ciąg dalszy
Tym razem oryginalny design do nabycia w tesco:

http://tesco.pl/rowery-skutery/img/gorskie/duze/01.jpg

pozdr.
w.

Data: 2009-04-24 14:40:28
Autor: Przemek
On 24 Kwi, 23:04, Wojciech Waga <adun_wy...@o2.pl> wrote:
Tym razem oryginalny design do nabycia w tesco:

http://tesco.pl/rowery-skutery/img/gorskie/duze/01.jpg

Czy to jest zgodne z prawem, że sprzedają tak zmontowany rower? Swego
czasu było głośno o rowerach Kellys'a, które nie posiadały osłony
napędu i nie chciano dopuścić ich do sprzedaży.

pozdr

Data: 2009-04-25 22:54:07
Autor: dobrov
Przemek wrote:
[...]

Z tym Kellysem to musiał być jakiś przekręt polegający na podkładanum nogi
przez konkurencję.
A to to pewnie z luźną kierownicą przyjechało i byle cieć w tesco bezmyślnie
ją tak dokręcił nie zastanawiając się co robi.
Jeżeli natomiast to zdjęcie trafiło do jakiejś gazetki reklamowej, billboardu,
czy czegoś w tym stylu to już wiocha na całej linii :)

Data: 2009-04-25 14:03:54
Autor: Przemek
On 25 Kwi, 22:54, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:

[...]

Z tego co widziałem, jest to dosyć popularny sposób skręcania
marketowych rowerów. A może gazetka stanowiła pewną wytyczną przy
montażu? :)

Data: 2009-04-25 09:05:30
Autor: CeZ__134
"prawie jak manitou" ciąg dalszy

Tym razem oryginalny design do nabycia w tesco:

http://tesco.pl/rowery-skutery/img/gorskie/duze/01.jpg

Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

CeZ__134

Data: 2009-04-25 22:55:01
Autor: dobrov
"prawie jak manitou" ci
CeZ__134 wrote:

Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

To pewnie delikwent sam sobie zrobił, bo mu się niewygodnie jechało.

Data: 2009-04-27 10:52:01
Autor: reme.k
"prawie jak manitou" ci
> Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
> 180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

To pewnie delikwent sam sobie zrobił, bo mu się niewygodnie jechało.

Moja znajoma tak miała ale to jej koleś tak zrobił bo rower był dla niej za duży
i człowiek wymyślił że odwróci mostek to kierownica będzie bliżej :)

Data: 2009-04-26 18:02:06
Autor: Raist
Użytkownik "Wojciech Waga" <adun_wywal@o2.pl> napisał w wiadomości news:gst9g9$78g$1achot.icm.edu.pl...
Tym razem oryginalny design do nabycia w tesco:

http://tesco.pl/rowery-skutery/img/gorskie/duze/01.jpg

powinni tego zabronić

Raist

"prawie jak manitou" ciąg dalszy