"prawie jak manitou" ciąg dalszy

Data: 2009-04-25 09:05:30
Autor: CeZ__134
"prawie jak manitou" ciąg dalszy

Tym razem oryginalny design do nabycia w tesco:

http://tesco.pl/rowery-skutery/img/gorskie/duze/01.jpg

Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

CeZ__134

Data: 2009-04-25 22:55:01
Autor: dobrov
"prawie jak manitou" ci
CeZ__134 wrote:

Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

To pewnie delikwent sam sobie zrobił, bo mu się niewygodnie jechało.

Data: 2009-04-27 10:52:01
Autor: reme.k
"prawie jak manitou" ci
> Ostatnio widzialem cos podobnego pod mc donaldem,z ta roznica ze obrocony o
> 180 st byl mostek :) a krotki to on nie byl :)

To pewnie delikwent sam sobie zrobił, bo mu się niewygodnie jechało.

Moja znajoma tak miała ale to jej koleś tak zrobił bo rower był dla niej za duży
i człowiek wymyślił że odwróci mostek to kierownica będzie bliżej :)

--

"prawie jak manitou" ciąg dalszy