prawko na motor

Data: 2010-06-10 20:35:37
Autor: PB
prawko na motor
Thu, 10 Jun 2010 20:30:34 +0200, na pl.misc.samochody, identifikator:
20040501 napisał(a):

czy obecnie istnieje jakaś kategoria motorów na która wystarczy mieć prawojazdy tylko B? czy na wszystkie trzeba mieć prawko na motor?

istnieje - motorowery. Wogóle nie trzeba prawka na nie. Na pozostałe
jednoślady - niezbędne A.

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-06-10 18:38:05
Autor: masti
prawko na motor
Dnia pięknego Thu, 10 Jun 2010 20:35:37 +0200, osobnik zwany PB wystukał:

20040501 napisał(a):

[...]

zastanawiam się jak jest z BMW C1. Na zachodzie wystarczy B bo ma klatkę i pasy, ale u nas nie wiem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-10 20:47:55
Autor: J.F.
prawko na motor
On Thu, 10 Jun 2010 18:38:05 +0000 (UTC),  masti wrote:
zastanawiam się jak jest z BMW C1. Na zachodzie wystarczy B bo ma klatkę i pasy, ale u nas nie wiem

Sprawa jest prosta - jak ci to zarejstruja jako "samochod" to trzeba
miec B, a jesli w dowodzie rejestracyjnym bedzie "motocykl", to
niezbedne A.

A jesli uda ci sie zarejestrowac jako "ciagnik rolniczy", to znow
wystarczy B, ale bez przyczepki, no i nie mozna na autostradach
jezdzic, ani na chodniku parkowac :-)

A tak po prawdzie to co ma klatka i pasy do umiejetnosci jezdzenia
jednosladem ? Zeby to choc mialo 3 kola i stabilnie stalo.

J.

Data: 2010-06-11 00:36:42
Autor:
prawko na motor
istnieje - motorowery. Wogóle nie trzeba prawka na nie. Na pozostałe
jednoślady - niezbędne A.

Doprecyzyję:
- na motorowery do 18 lat wymagana karta motorowerowa
- na motor A1 lub A, w zależnosci od pojemności silnika

Data: 2010-06-11 11:22:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
prawko na motor

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hurpdt$hfn$1news.onet.pl...
[...]

to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i mocy silnika.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-06-11 16:08:31
Autor: identifikator: 20040501
prawko na motor
to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i mocy silnika.

a cóż to jest A1, pierwsze słyszę...

Data: 2010-06-11 17:21:46
Autor: J_K_K
prawko na motor
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hutg4u$4u1$1mx1.internetia.pl...
to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i mocy silnika.

a cóż to jest A1, pierwsze słyszę...

Dostałeś przecież link do kodeksu.
O innych "wynalazkach" też tam pisze.

Pzdr

JKK

Data: 2010-06-11 18:44:28
Autor: Bydlę
prawko na motor
On 2010-06-11 16:08:31 +0200, "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> said:

to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i mocy silnika.

a cóż to jest A1, pierwsze słyszę...

<http://tinyurl.com/3x756b4>

(przypomina mi się radziecki dowcip:

SENSACYJNE ODKRYCIE
Sensacyjnego odkrycia dokonał badacz angielskiej literatury Władimir Fiedorowicz Fomin.
Odkrył dwa, zupełnie sobie nieznane, dzieła angielskiego pisarza - towarzysza Szekspira.
Odkrycia dokonał w miejscowej bibliotece...)

--
Bydlę

prawko na motor