prawo autorskie - portfolio, co mogę?

Data: 2011-01-11 18:44:33
Autor: =Marcos=
prawo autorskie - portfolio, co mogę?
Czy takie
umieszczenie na mojej www jest już emisja w internecie sensu stricto,
czy też dozwolone posługiwanie się przykładami swojej pracy.

Moim zdaniem nie możesz bez osobnego pozwolenia, tak jak Di Caprio nie może zamieścić całego "Titanica" na swojej stronie.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2011-01-13 12:18:58
Autor: s_13
prawo autorskie - portfolio, co mogę?
Moim zdaniem nie możesz bez osobnego pozwolenia, tak jak Di Caprio nie może
zamieścić całego "Titanica" na swojej stronie.

to tak opierając się na przykładzie:
Di Caprio pozwolenie od Camerona ma, Paramount Pictures nie ma nic
przeciwko, ale sami nie wiedzą, czy są kompetentni udzielić
pozwolenia, Kate Winslet wyjechała i jest poza zasięgiem, czy di
Caprio może umieścic Titanica na swojej stronie...? :-)

pozdrawiam
s_13

prawo autorskie - portfolio, co mogę?