[antena] - prawo budowlane

Data: 2009-04-24 13:26:54
Autor: .Artur.
[antena] - prawo budowlane
rafszk pisze:

Będę wdzięczny za wszelkie, merytoryczne uwagi.

Postaw antenę jeśli masz możliwości techniczne,
o papierki martw się później.

http://www.forum.krotkofalarskie.pl/topics48/prawo-antenowe-problemy-rozwiazania-vt32.htm

"Sąd stwierdził, że zarówno lokator jak i współwłaściciel cześci wspólnych budynku ma prawo zainstalować antenę i oddalił pozew Spóldzielni o demontaż anteny. Mimo iż została zamontowana bez zgody Spóldzielni i wbrew jej stanowczej odmowie. Okazało się, że odmowa to za mało. Spóldzielnia powinna przytoczyć przekonywujące uzasadnienie dla swojej odmowy poparte argumentami wskazujacymi na to że antena będzie uciążliwa dla innych mieszkańców. Żadne tam nieuzasadnione obawy o zakłocenia czy uszkodzenie dachu nie stanowia przeszkody w instalacji anteny na dachu.
Serdeczne podziękowania dla Prezesa Polskiego Związku Krótkofalowców Piotra SP2JMR, który załatwił mi bezpłatną pomoc prawną.
Polski Zwiazek Krótkofalowców wspiera swoich członków w walce o mozliwość korzystania z posiadnych pozwoleń na używanie radiostacji amatorskiej. Jak dotąd sądy popierają stanowisko Związku i wszystkie sprawy sądowe są wygrywane."

Artur

Data: 2009-04-24 11:42:20
Autor: rafszk
[antena] - prawo budowlane
Artur. <mc_artur{no_spam}@op.pl> napisał(a):
rafszk pisze:

> [...]

Polski Zwiazek Krótkofalowców wspiera swoich członków w walce o mozliwość korzystania z posiadnych pozwoleń na używanie radiostacji amatorskiej. Jak dotąd sądy popierają stanowisko Związku i wszystkie sprawy sądowe są wygrywane."

Tak Arturze - temat znany. Mam to także na swoim hdd ;-)

--

[antena] - prawo budowlane