prawo do korekty VAT w przypadku złych długów

Data: 2010-12-07 12:11:24
Autor: cef
prawo do korekty VAT w przypadku złych długów
Mordzia wrote:

Co to znaczy, że podatnik ma uprawdopodobnić nie¶ci±galno¶ć
wierzytelno¶ci?

A nie lepiej przeczytać przepis zamiast gazetowych interpretacji?
Jest odrębny rozdział w ustawie, jest dokładnie napisane

Data: 2010-12-07 12:38:24
Autor: Mordzia
prawo do korekty VAT w przypadku złych długów
"cef" <cezfar@interia.pl> napisał

A nie lepiej przeczytać przepis zamiast gazetowych interpretacji?

Generalnie lepiej, ale zawsze skuteczniej wchodzi do głowy przekaz typu "jak chłop krowie" ;-)
Jak mam czytać ustawy, zwłaszcza w kwestiach, w których do końca nie jestem obeznany, to wolę ksi±żkę telefoniczn± ;-)

Data: 2010-12-07 13:06:29
Autor: cef
Mordzia wrote:

A nie lepiej przeczytać przepis zamiast gazetowych interpretacji?

Generalnie lepiej, ale zawsze skuteczniej wchodzi do głowy przekaz
typu "jak chłop krowie" ;-)

Hmmm, no ja mam niestety tak, że przekaz "na rowie"
dziwnie najczę¶ciej nie pasuje mi do przepisów.
Uprawdopodobnienie przenie¶li sobie z przepisów dochodówki,
ale jako¶ interpretatorzy przenosili też wymogi doo VAT, a już na pewno
słownictwo z tamtcyh interpretacji. Po jak± cholerę pisać, że trzeba co¶ tam
uprawdopodobnić, skoro w ustawie pisze, że wystarczy, ze nie zapłaci i
to własnie to oznacza?

Data: 2010-12-07 13:28:55
Autor: Maddy
W dniu 07-12-2010 13:06, cef pisze:
Mordzia wrote:

A nie lepiej przeczytać przepis zamiast gazetowych interpretacji?

Generalnie lepiej, ale zawsze skuteczniej wchodzi do głowy przekaz
typu "jak chłop krowie" ;-)

Hmmm, no ja mam niestety tak, ĹĽe przekaz "na rowie"
dziwnie najczęściej nie pasuje mi do przepisów.
Uprawdopodobnienie przenieśli sobie z przepisów dochodówki,
ale jakoĹ› interpretatorzy przenosili teĹĽ wymogi doo VAT, a juĹĽ na pewno
słownictwo z tamtcyh interpretacji. Po jaką cholerę pisać, że trzeba coś
tam
uprawdopodobnić, skoro w ustawie pisze, że wystarczy, ze nie zapłaci i
to własnie to oznacza?

Bo byś miał za łatwo.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

prawo do korekty VAT w przypadku złych długów