prawo do nazwy - prosze o porade

Data: 2009-09-22 03:53:15
Autor: zinek
prawo do nazwy - prosze o porade
Witajcie szanowni grupowicze...

jak wyglada w praktyce rejestracja prawa do nazwy - np kapeli ?
mozna cos takiego zrobic ? jak to wyglada teraz z punktu widzenia prawnego ?
orientuje sie ktos ?

jakis sad rejestrowy czy cus ?

chcialbym np nabyc prawa do nazwy mojego zesppolu muz, zeby zabezpieczyc sie
przed roznymi dziwnymi historiami zwiazanymi ze sporem o nazwe...

moze ktos mnie naprowadzic jak to wyglada ?

powiedzmy ze jestem zalozycielem zespolu i chcialbym nabyc prawa do nazwy, zeby nie miec w przyszlosci nieprzyjemnosci zwiazanych ze sporem o nazwe. zeby nie bylo - ze nagle sie okaze ze to ktos inny zakladal i nazwe sobie przywlaszczy

dziekuje bardzo z gory za pomoc.

Data: 2009-09-22 17:02:10
Autor: Roman Rumpel
zinek pisze:
[...]

Zarejestruj tę nazwę jako znak towarowy, poinformuj pozostałych członków kapeli, ze to robisz, bo jesteś założycielem zespołu, a dalej się zobaczy.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2009-09-23 02:32:18
Autor: zinek

[...]