prawo do odmowy wszczecia postepowania

Data: 2009-12-07 09:29:34
Autor: Fir
prawo do odmowy wszczecia postepowania
Na czym polega prawo do odmowy wszczecia postepowania - chyba musi
byc jakies okreslone (nie jest to wszechmoc prokuratury) i prokuratura powinna je spelniac by moc odmowic wszczecia postepowania.
Pisalem kiedys juz o swoim wypadku - niejacy orzecznicy psychiatrzy
wlepili mi (wyssane oczywiscie z kolka - falszywe) orzeczenie i zaetykietowali jako potencjalnego przestepce. Zlozylem doniesienie
do prokuratury a ta odrzucila je twierdzac ze orzeczenie jest wg
nich "jasne" ze jest "pelne" i "niesprzeczne" zupelnie nie martwiac sie
niejako tym ze jest fałszywe - co stanowi tresc przestepstwa - nie moga napisac ze jest prawdziwe wiec napisali ze jest pelne jasne i niesprzeczne
(co do pelnosci tego orzeczenia to w sensie dowodu na to co ono orzeka
wynosi te pełnosc dokladnie zero - nie moze tez byc niesprzeczne bo wogole niezawiera elementow jakiegokolwiek rozumowania czy ozasadnienia -
czysty fałszywy wpis) Wsciekłem sie - bo uwazam ze niemoze tak byc bo jest
to jawne pogwalcenie mojego prawa do obrony - przestepstwo jest totalnie ewidentne - jedynym co mz pozwoliloby prokuraturze je oddalic musialby byc
fakt tego ze go nie ma.

fir

Data: 2009-12-07 18:55:00
Autor: Piotr [trzykoty]
prawo do odmowy wszczecia postepowania
"Fir" <profesor_kinbote@poczta.onet.pl> wrote
..pl...
Na czym polega prawo do odmowy wszczecia postepowania

Polega na tym, ze kiedy z dostarczonych danych nie wynika dostatecznie podejrzenie przestępstwa, brak jego ustawowych znamion lub nie podlega karaniu, odmawia się wszczęcia.

Pisalem kiedys juz o swoim wypadku - niejacy orzecznicy psychiatrzy
wlepili mi (wyssane oczywiscie z kolka - falszywe) orzeczenie i
zaetykietowali jako potencjalnego przestepce.

Może zacznij od postępowania uchylającego błędną wg Ciebie diagnozę, orzeczenie, czy co tam to było.Co to znaczy zaetykietowali jako przestępce, co to ma wspólnego z diagnozą i orzeczeniem?

prawo do odmowy wszczecia postepowania