prawo do usunięcia danych osobowych przeniesionego prepaida

Data: 2009-06-22 23:42:00
Autor: Adam Płaszczyca
prawo do usunięcia danych osobowych przeniesionego prepaida
Dnia Mon, 22 Jun 2009 23:08:53 +0200, kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):

Czy po zakończeniu procedury mam prawo żądać
od playa usunięcia moich danych osobowych z bazy?
uzasadnienie: "bo tak"

Masz. Ustawa o ODO.

Czy play ma wdrożone procedury pozwalające
w rzeczywisty sposób zabronić im dalszego
przetwarzania moich danych osobowych czy
też prawo do ochrony moich danych jest tylko czysto teoretyczne i nie jest egzekwowalne?

Jest egzekwowalne - skarga do GIODO i prokurator wchodzi. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-06-22 23:53:30
Autor: kredytywkarpaczu
prawo do usunięcia danych osobowych przeniesionego prepaida
> prawo do ochrony moich danych jest tylko > czysto teoretyczne i nie jest egzekwowalne?

Jest egzekwowalne - skarga do GIODO i prokurator wchodzi.

prokurator? a jaki art. kodeksu karnego łamie operator?

Data: 2009-06-23 00:32:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 22 Jun 2009 23:53:30 +0200, kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):

Jest egzekwowalne - skarga do GIODO i prokurator wchodzi.

prokurator? a jaki art. kodeksu karnego łamie operator?

Przetwarzanie danych osobowych bez zgody osoby które jej dotyczą, karane z
Ustawy o ODO. Przerabiane na przykładzie Deutsche banku. --

Data: 2009-06-25 11:30:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:fyta38cdeb7n.dlgoldfield.org.pl...
[...]

Ale kto powiedzial ze _przetwarza_ ?

J.

Data: 2009-06-23 00:16:08
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Adam Płaszczyca wrote:

Jest egzekwowalne - skarga do GIODO i prokurator wchodzi.

.... i jeszcze skarga do premiera, i do prezydenta, i do papieża.

M.

Data: 2009-06-25 11:29:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:vitgvngskuth$.dlgoldfield.org.pl...
[...]

A na podstawie odrebnych przepisow operator nie ma obowiazku zachowac danych przez dwa lata ?

J.

prawo do usunięcia danych osobowych przeniesionego prepaida