prawo internetowe - kopiowanie

Data: 2009-11-27 15:41:33
Autor: R.M.
prawo internetowe - kopiowanie
Witam,
Jak stanowi prawo odnosnie kopiowania artykulow z innych serwisow i umieszczenia ich we wlasnym? w tej chwili co mi wiadomo to to ze mozna, pod warunkiem, ze sie zaznaczy skad pochodzi, prawda to?

pozdrawiam,
R.M.

Data: 2009-11-27 14:43:01
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:41:33 +0100, R.M. napisał(a):

Jak stanowi prawo odnosnie kopiowania artykulow z innych serwisow i
umieszczenia ich we wlasnym? w tej chwili co mi wiadomo to to ze mozna,
pod warunkiem, ze sie zaznaczy skad pochodzi, prawda to?

Nieprawda.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-27 15:56:03
Autor: R.M.
Olgierd wrote:
[...]

mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?

Data: 2009-11-27 15:17:12
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 27 Nov 2009 15:56:03 +0100, R.M. napisał(a):

[...]

W szczególno¶ci art. 1, art. 16, art. 17, art. 23-35 (z dokładn± lektur± art. 25, gdzie znajdziesz co¶, co może Ciebie interesować), art. 42 i nast., art. 78-79 oraz okolice art. 114 ustawy o prawie autorskim.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-27 16:29:56
Autor: R.M.
prawo internetowe - kopiowanie
Olgierd wrote:
W szczególności art. 1, art. 16, art. 17, art. 23-35 (z dokładną lekturą art. 25, gdzie znajdziesz coś, co może Ciebie interesować), art. 42 i nast., art. 78-79 oraz okolice art. 114 ustawy o prawie autorskim.

dziekuje

Data: 2009-11-27 16:17:41
Autor: Michał Gut
prawo internetowe - kopiowanie

mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?

mozna ale w ramach cytatufragment nie zerznac calosc

Data: 2009-11-28 20:37:40
Autor: Marcin Debowski
On 2009-11-27, Micha? Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
mozesz podac jakis numer artykulu lub paragraf odnosnie tego?
mozna ale w ramach cytatufragment nie zerznac calosc

To nie jest warunek ani konieczny ani wystarczaj±cy.

--
Marcin

Data: 2009-11-27 16:36:03
Autor: R.M.
Olgierd wrote:
[...]

czyli nie mozna, mozna jedynie zacytowac - ale to ma sie chyba tylko do firm i ich technicznych artykulow ...

a co np z grupami dyskusyjnymi, blogami, serwisami spolecznosciowymi itp, oni nie sa wlascicialami tej tresci, wiec jak w tym przypadku stanowi prawo?

Data: 2009-11-27 16:46:54
Autor: Michał Gut
prawo internetowe - kopiowanie
a co np z grupami dyskusyjnymi, blogami, serwisami spolecznosciowymi itp, oni nie sa wlascicialami tej tresci, wiec jak w tym przypadku stanowi prawo?

ale firmy hostujace blogi, serwisy spolecznosciowe itd nie roszcza sobie praw do materialow - a wrzucane sa one przez icha utorow
wiec autor w ramach swoich praw - decyduje ze tam  ma wisiec jego utwór.

prawo internetowe - kopiowanie