prawo jazdy na motór?

Data: 2012-04-27 12:37:15
Autor: PH
prawo jazdy na motór?

Użytkownik "Adampio" <adampio@op.pl> napisał w wiadomości news:jndrh3$o98$1speranza.aioe.org...
Witam,

na stare lata naszlo mnie zrobic wreszcie kategorie A co by móc legalnie wyjechac na czarne. Prawo jazdy na autmobil mam od >20 lat ale z przerazeniem obserwuje zmagania osoby w średnim wieku, ktorą mimo, że jak dla mnie jeździ niezle samochodem juz trzeci raz oblano na ezagminie na kat. B - jak dla mnie z blachych powodów. Sam sie wiec zastanawiam po ilu razach bym dzisiaj zdał egzamin =:-0

No i mam pytanie, czy chetnych do jazdy motorem też sie tak traktuje na egzaminie?
tak

I czy fakt że sie ma kat. B wplywa jakos na cykl szkolenia i zakres egzaminu?
nie
musisz odbębnić całą teorię i potem dopiero zaczynasz jazdy (przynajmniej teoretycznie ;-))
ja zdałem za pierwszym razem, więc nie jest to niemożliwe;-)

prawo jazdy na motór?