Data: 2021-02-22 11:10:31 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
prawo konsumenta | |
Dnia Sun, 21 Feb 2021 11:55:01 +0100, 99 napisał(a):
Zakupiony zegarek z firmy "Max-...." okaza? si?szkodzony. Czy kupiłe¶ go w sklepie stacjonarnym czy w sklepie internetowym? W tym drugim przypadku masz chyba ze 2 tyg. na zwrot bez podawania przyczyn. -- Jacek -I hate haters- |
|
Data: 2021-02-22 11:54:27 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
prawo konsumenta | |
Czy można zwrócić zepsuty?
-- -- - w sklepie internetowym? |
|
Data: 2021-02-22 15:01:42 | |
Autor: J.F. | |
prawo konsumenta | |
w zasadzie ... a czemu nie? Szczegolnie, jesli dotarl zepsuty ? Bo jak sie zepsuje pozniej ... to na moj gust kwestia jest kiepsko ujeta w przepisach. Sady jakby staja po stronie konsumentow, ale to przeciez gwarancji nie ma ... J. Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:60338d63$1$514$65785112@news.neostrada.pl... Czy można zwrócić zepsuty? -- -- - w sklepie internetowym? |
|
Data: 2021-02-22 22:57:18 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
prawo konsumenta | |
Udowodnij.
-- -- - Szczegolnie, jesli dotarl zepsuty ? |
|