prawo nie dziala wstecz (miejscowosci i uczelnie)

Data: 2009-05-15 21:50:53
Autor: Polanowicz
prawo nie dziala wstecz (miejscowosci i uczelnie)
Prawo nie działa wstecz, ale czy osoba urodzona w jakiejś wsi, która później została częścią większego miasta nie może podawać, że urodziła się w tym mieście?
To samo w przypadku uczelni, połączyła się Akademia Rolnicza i Politechnika w Uniwersytet Technologiczny, starzy absolwenci mogą się chwalić tytułem tej uczelni?

Data: 2009-05-15 21:03:02
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Polanowicz" <polanowicz@net.pl> napisał w wiadomości news:gukhkm$9lo$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Uniwersytetu Technologicznego? Skończyłem Politechnikę Szczecińską, a nie jakąś ziutę, więc nie mam prawa chwalić się tytułem uczelni, której nie kończyłem. Zresztą po co ?

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-05-15 22:04:21
Autor: castrol
Polanowicz pisze:
Prawo nie działa wstecz, ale czy osoba urodzona w jakiejś wsi, która później została częścią większego miasta nie może podawać, że urodziła się w tym mieście?

Hmm. Nie wiem dokladnie, ale w przypadku wojewodztw to tak wlasnie dziala. Ja sie urodzilem w wojewodztwie gdanskim, a po reformie wszedzie nalezy wpisywac wojewodztwo pomorskie :)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-15 21:12:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jacek_01@wywalto.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Polanowicz pisze:
[...]

nie piszesz w jakim województwie sie urodziłes, tylko w jakim województwie lezy obecnie miejscowosc w ktorej sie urodziłes.

Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

prawo nie dziala wstecz (miejscowosci i uczelnie)